מהו קידום אורגני בגוגל ?
הדרך הטובה ביותר להגדיר מהו קידום אורגני בגוגל היא על ידי השוואה ומציאת ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן.
בהיותנו מחפשים מוצר, בעל מקצוע, שירות או מידע במנוע החיפוש גוגל אנו מקבלים תוצאות כתוצר ישיר של החיפוש שלנו.
התוצאות הראשונות והצידיות אלו שלצדן מסומן בצהוב הסימן Ad אלו הן תוצאות ממומנות. כלומר, מישהו שילם כסף כדי שאותן מודעות יופיעו במקומות הללו בהתאם לביטוי.
התוצאות שמופיעות מתחת למודעות הפרסומיות אלו הן התוצאות האורגניות.
מהם היתרונות ומהם החסרונות של קידום אורגני?
נתחיל בחסרונות שהם אינם רבים, למעשה שניים במספר.
הראשון: לא קידום אורגני בגוגלבכל המצבים או המקרים ישתלם לנו כלכלית לקדם את האתר שלנו בתהליך אורגני.
איך יודעים? זה תלוי בעסק שלכם.
השני: קידום אורגני בגוגל מחייב ראייה שיווקית ועסקית לטווח הארוך כלומר עלינו לצאת מנקודת הנחה שמדובר בתהליך ארוך הדורש סבלנות, מצרך נדיר שלא לכולם יש אותו.
וכעת… ליתרונות…
תהליך של קידום אורגני בגוגל לרוב יהיה זול משמעותית בהשוואה לקידום ממומן.
בנוסף, מכיוון ואחוז גבוה מהגולשים פונים אל התוצאות האורגניות החשיפה שנקבל מתהליך קידומי אורגני היא הרבה יותר גדולה.
יתרון נוסף ולא פחות חשוב בא לידי ביטוי בכך שאנו יכולים לשלוט בכמות גדולה של ביטויים במקביל. עם הזמן ניתן לשלוט ביותר ביטויים כחלק בלתי נפרד מתהליך הקידום מה שמביא לחשיפה גדולה יותר ובסופו של דבר ללידים ולמכירות.
איך לקדם את האתר שלכם בגוגל?
תהליך של קידום אורגני בגוגל כולל בתוכו מגוון של תהליכים ופעולות אותן אנו ב- SEOMONSTER עושים במקביל.
לאחר שנבדוק את רמת התחרות בין כל הביטויים שאנו רוצים לקדם באתר שלנו, נבנה תוכן איכותי שנותן לגולשים ערך מוסף, נשפר את מבנה האתר ונבנה קישורים חיצוניים שיובילו אל האתר שלנו נוכל להבין איפה אנחנו עומדים ומה עלינו לעשות כדי לשפר את המיקום שלנו בהתאם למילות החיפוש אותן אנו מקסדים.
תהליך החיפוש של מילות המפתח לעסק שלנו כולל עבודה עם Key World Planner.
בתוכנה עצמה אנחנו מקבלים רעיונות לכל מיני סוגים של מילות מפתח שכמובן קשורות לעסק שלנו בצורה ישירה או עקיפה ומשם אנחנו מתקדמים הלאה.
היופי בקידום אורגני הוא בכך שהתהליך בו אנו משקיעים מטרתו בסופו של דבר להביא אל האתר שלנו גולשים שבאמת זקוקים למידע, לשירות או למוצר אותו אנו מספקים ולכן בתהליך קידום אורגני אנו פונים לקהלי יעד ספיציפי וכאן טמון סוד ההצלחה.
חשוב לזכור שתהליך של קידום אורגני בגוגל חייב להתבצע בצורה מובנית, מבוסס מחקר תוך שימוש בכלים טכנולוגיים שיסייעו לנו לשפר את מיקומו של האתר שלנו כמו למשל תוכנות לניתוח וניהול שיווק אורגני, כלי לבדיקת מיקומים בגוגל, כלים למעקב וניטור של גוגל ועוד. . .