קידום אתרים באינטרנט מהו כולל?

מה זה קידום אורגני, ולמה בלעדיו אין טעם למאמצי השיווק שלך הרשת

מה זה קידום אורגני? הדברים שאתם צריכים לדעת, ולא ידעתם לשאול

בניית אתר אינטרנט אינה מסתכמת בעיצובו ובהזנת התכנים שבו, שכן מרגע עלייתו לרשת הוא חייב לתפוס את מקומו ולהתברג במנוע החיפוש, אחרת אף אחד לא יכיר אותו. לצעד הבא בתהליך השיווק של העסק שלכם קוראים "קידום", והוא נעשה ב- 2 דרכים עיקריות: אורגני וממומן. במאמר אסקור את השיטה הטבעית לקידום האתר שלכם, שמוכיחה את יעילותה לאורך זמן, ואציג את יתרונותיה ואת הדרכים לבצע אותה. בתום קריאת המאמר תדעו מה זה קידום אורגני, ולמה הוא הכרחי לשיווק העסק והאתר שלכם.

טבעי הכי יפה לך

קידום אורגני הוא קידום בשיטה הטבעית, שמטרתו להביא לתנועה איכותית לאתר ולקדמו במנוע החיפוש אל 10 המקומות הראשונים בגוגל. הוא נעשה בין היתר באמצעות בניית תוכן והטמעת התוכן הזה באתר עצמו ובפלטפורמות שיווק נוספות בדיגיטל, החל מרשתות חברתיות, דרך בלוגים וכתבות באתרים גדולים ועד לשיווק ניוזלטר.

איך שיווק העסק בדיגיטל קשור לקידום האתר?

כל מאמצי השיווק שתנקטו מרגע עליית האתר לרשת חייבים לכלול את האתר בתוכם. בין אם תבחרו לקדמו באמצעי שיווק מסורתיים או דיגיטליים מתקדמים, העולם צריך להכיר את האתר שלכם, אחרת, הוא לא ישרת אתכם כראוי. שיווק דיגיטלי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, כיוון שמרבית הלקוחות שלכם נמצאים ברשת, וזו הדרך הכי זולה להגיע ישירות אליהם באופן ממוקד. הטריק הוא תמיד להשאיר להם אפשרות לבקר באתר העסק שלכם, וכך הסיכוי שתלכדו אותם ותצליחו להמירם ללקוחות בפועל גבוה יותר.

אז איך עושים זאת?

תוכן באתר. באתר העסק שלכם צריך להופיע מידע רב ככל שניתן אודות העסק, השירותים שהוא מעניק, אזורי השירות, דרכי התקשרות, מידע אודות המוצרים שאתם משווקים או דוגמאות לעבודות שביצעתם וכדו'. בנוסף, באפשרותכם להכניס לאתר בלוג, בו תפרסמו מאמרים מקצועיים ואינפורמטיביים, סרטוני וידאו עם הדרכות שונות ועוד. ככל שתרבו למלא את האתר שלכם בתוכן איכותי ובעל ערך לגולש כך ייטב.

האם זה מספיק?

לא! על מנת שמאמצי הקידום יניבו פרי, חשוב לקדם מתוך התוכן שבאתר את מילות המפתח שהקהל שלכם מחפש ברשת. נשמע פשוט? לא כל כך, אך מקדם אתרים מנוסה ומקצועי ידע לבצע עבורכם את המחקר באופן יסודי ומדוייק, כך שתצליחו לדלות כמה שיותר משתמשים רלוונטים, שהסיכוי שיהפכו ללקוחות או שיבצעו המרות באתר גבוה יותר.

תנו להם סיבות להישאר

ככל שתצליחו להביא יותר תנועה לאתר, כך יגדלו הסיכויים שלכם לקדם את האתר בגוגל, אך אין זה מספיק להביא את הגולשים אליכם, עליכם לגרום להם להישאר, וזו מלאכת האומנות האמיתית. התוכן שלכם חייב להיות איכותי ובעל ערך עבורם, חוויית המשתמש שלהם באתר צריכה להיות ברמה גבוהה, כך שיצליחו להתמצא בו בקלות, וכמובן שהאתר צריך להיות נעים לעין בעיצובו ולשמור על מיתוג אחיד. זה למעשה מחזיר אותנו אל בניית האתר, ואכן, כל מלאכת בניית התשתית לקידומו צריכה להיעשות מבעוד מועד, כיוון שהיא תקבע במידה רבה את סיכויי ההצלחה של מאמצי הקידום.

הפניות לאתר – התמנון שאוסף את כולם ומביא אותם עד אליכם

דרך נוספת להסביר מה זה קידום אורגני היא לראות את הקידום כמעין תמנון עם ראש אחד (האתר שלכם) וזרועות, שמלקטות עבורכם את הגולשים מכל מיני מקומות ברשת. הפצת התוכן שלכם יכולה להיעשות במגוון אפיקים ברשת, החל מרשתות חברתיות וצ'אטבוטים, דרך פרסום בבלוגים וכתבות באתרים גדולים ועד לניהול פרופילים עסקיים ברשתות חברתיות. גם החלפות קישורים יסייעו לכם בכך רבות, ומומלץ להיעזר בחברה שמתמחה בקידום אתרים, שתוכל לחלוש עבורכם על כל מהלכי הקידום שנחוצים לכם.

האם שיווק העסק וקידום האתר הולכים יחד?

כשמדובר במאמצי השיווק הדיגיטליים שלכם, אין ספק שזה נכון, ולכן לא נדיר למצוא כיום מומחים לשיווק עסקים בדיגיטל, שעוסקים רבות בקידום אתרים. כשאתם מבקשים למצוא חברה שיודעת מה זה קידום אורגני על בוריו, פשוט חפשו חברה שתוכל להציג הוכחות להצלחות ברשת, וכך תוודאו שאתם בידיים טובות. מכאן הדרך למעלה תהיה הרבה יותר קלה.

 

SEOMonster

אנחנו SEO Monster!
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
SEOMonster

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט