טיפים לקידום בגוגל

5 טיפים לקידום בגוגל בשנת 2019

קידום אתר עד להבאתו לעמודים הראשונים במנוע החיפוש מצריך כמה וכמה שלבים כמו גם תחזוקה שוטפת ואיכותית. בשנת 2018 ניכר שלא מעט אלמנטים חשובים בקידום בגוגל לא בוצעו או יושמו, למרות שהיו די משמעותיים בשנים האחרונות. בכדי לסייע לאתר שלכם להתברג במיקומים גבוהים בגוגל בשנת 2019, יש לפחות 5 דברים שכדאי לכם ליישם:

תעברו ל- HTTPS

כבר בשנת 2016 בעלי אתרים רבים הבינו שמעבר ל- HTTPS הוא הכרחי וחשוב, אבל שניה לפני שמתחילה שנת 2019, אנחנו עדיין רואים די הרבה אתרים (גדולים!) נטולי HTTPS. אמנם מדובר בתהליך לא פשוט ובלא מעט הפניות 301, אבל אין ספק שמדובר בתהליך משתלם הן מבחינת דירוגים והן מבחינת הביטחון של גולשי האתר.

קישורים חיצוניים – עשו זאת בחוכמה

שנת 2018 הביאה איתה שלל קישורים חיצוניים לאתרים, שחלקם היו עקיפים וחסרי משמעות עבור הגולש. במקום לדחוס באתרים מסוגים שונים קישורים לאתר שלכם, חפשו אחר אתרים רלוונטיים לתחום בו האתר שלכם עוסק וצרו תוכן איכותי גם אם מדובר במאמר חיצוני. תוכן ממוקד לקהל יעד מסוים, בנוי באופן הנכון ומקשר לעמודים הרלוונטיים יהיה מועיל הרבה יותר מקישור שנבנה רק לצורך הקישור בין האתרים. נסו לייצר גאנט איכותי לפרסום תוכן איכותי במאמרים חיצוניים יסייע להעלות את כמות החשיפות ואף עשוי להוביל לשיתוף המאמר ברשתות החברתיות, מה גם שזה יעניק לאתר שלכם רובד מקצועי יותר.

אל תוותרו על screaming frog

קידום אתרים מבלי להיעזר ב- screaming frog הוא קידום אתרים פחות יעיל. למה? ובכן, הצפרדע האהובה והצווחנית יכולה לסייע לכם באלמנטים שונים בקידום האתר ( לעיתים גם כאלה שלא תוכלו להבחין בהם בלעדיה) תוך זמן קצר, כמו מציאת תמונות ללא תגיות ALT, ניתוח בסיסי של נתוני האנליטיקס, בעיות באופטימיזציה ועוד. כל זה ועדיין מקדמי אתרים רבים בוחרים שלא להשתמש בשירותיה של הצפרדע הצווחת. עשו לעצמכם טובה ותלמדו את ה- screaming frog על הצד הטוב ביותר – שעות העבודה שלכם יודו לכם על זה.

תתאימו את האתר למובייל

השנה החולפת הבהירה לנו באופן חד משמעי שהטלפון הנייד הוא אחד המצרכים החשובים ביותר בקרב האוכלוסייה. אז למה עדיין ניתן למצוא אתרים שלא מותאמים למובייל? כשהגולש מחפש ביטויים דרך הטלפון הנייד, סביר שמנוע החיפוש יציג לו תוצאות רלוונטיות שמותאמות למובייל. אל תתמהמהו בנושא והתאימו את האתר למובייל בהקדם האפשרי.

תוכן איכותי ורלוונטי

לא מעט אתרים מעמיסים את הבלוג שלהם בתכנים דלים שאמנם מטרגטים ביטויים רלוונטיים, אבל בסופו של דבר – לא מעניקים לגולש את המידע הנחוץ לו. אז נכון, בכדי להתברג במנוע החיפוש אתם די חייבים לטרגט את המאמר בביטויים, אבל התוכן ואיכותו לא פחות חשובים מזה. תוכן שימושי ומעניין לא רק שיאפשר לכם לצבור גולשים ועוקבים אלא גם יסייע לכם להיראות בעיני גוגל כאתרים רלוונטיים בתחומכם – מה שעשוי לשפר את המיקומים שלכם במנוע החיפוש.

זה לא משנה באיזה תחום האתר שלכם עוסק, מה שחשוב הוא שתקדמו אותו באופן איכותי, יעיל ובהתאם לקהל היעד של האתר. רצוי להיעזר במקדם אתרים מקצועי שמכיר את האלגוריתם של גוגל באופן המיטבי. מעבר לזה, מוטב שתעקבו אחר בלוגרים בתחום, התעדכנו בשינויים השונים של מנוע החיפוש והיו עם אצבע על הדופק – אחרי הכל – מדובר בתחום דינאמי במיוחד.

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט