התקשרו: 050-8690944

קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים אורגני הוא חברו הטוב ביותר של עסק קטן בעל תקציב נמוך יחסית. בעוד שבקידום ממומן או פרסום ברשתות החברתיות, סביר להניח שמי שינצח יהיה בעל התקציב הגדול ביותר, הרי שבכל הקשור לקידום אורגני, במידה והוא מבוצע כמו שצריך כמובן, זה כנראה המקום היחיד בעולם השיווק האינטרנטי, בו עסקים קטנים יכולים להסתכל לעסקים גדולים בלבן של העיניים. אבל לפני שנבין את היתרונות ומדוע מדובר באופציה העדיפה לעסקים קטנים, יש מספר דברים שחשוב להבהיר לפני.

קידום אורגני מתאים בכל מצב?

בראיה רחבה התשובה היא כן. בסופו של יום כל עסק רוצה שהאתר שלו יהיה מקודם במקומות הראשונים. יחד עם זאת, עבור עסקים שצריכים לראות תוצאות ברגע זה וחייבים להזרים תנועה ולקוחות כאן ועכשיו, קידום אורגני יהיה פחות אפקטיבי (בטווח הקצר).

עסקים שאינם מוכרים בציבור הרחב, כאלו שקמו לא מזמן ומתחילים את הצעדים הראשונים שלהם ברשת, המטרה תהיה להתחיל להפיץ את הבשורה ולהחשף בפני לקוחות פוטנציאליים בהקדם. לסוג כזה של עסקים, דווקא פרסום ממומן ככל הנראה יהיה יותר רלוונטי, כי באפיק זה, הסבירות לראות תוצאות מידיות היא גבוהה יותר. אם לעסקים אלו יש אסטרטגיה ארוכת טווח ומספיק תקציב, בהחלט מומלץ להם לשלב בין קידום ממומן בשביל תוצאות היום, וקידום אורגני, למען עתיד טוב יותר.

ככה עסקים קטנים ינצחו עם תקציב מזערי

Lawyer.

קידום ממומן, כשמו כן – הוא ממומן. כלומר על כל קליק לאתר, משלמים סכום מסויים לגוגל. אחרי שהבנו את זה, והבהרנו כי התקציב שעומד לרשות אותו עסק הוא לא מספיק בשביל להלחם מול מתחרים בעלי תקציב גדול יותר, ננתח ונבין את היתרונות הבולטים של הקידום האורגני.

יתרון ראשון- בעוד שבאפיקים אחרים הכסף הוא זה שמדבר, בseo איכות האתר, התוכן והמקדם הם אלו שמדברים. גם אם  אין לאותו עסק תקציבי ענק, בעזרת מקדם שיודע את העבודה, תוכן איכותי ועבודה יסודית מאחורי הקלעים, ניתן לקדם אתרים למקומות הראשונים על חשבון עסקים עשירים יותר. התחרות בקידום אורגני היא על איכות ועמידה בדרישות של גוגל ולא למי יש יכולת לשרוף יותר תקציב.

יתרון שני- אפשר לקדם מספר גדול של מילות מפתח. קידום אורגני מאפשר לעסקים קטנים לדחוף את עצמם במגוון ביטוי חיפוש. לא הצלחתם להתברג במילה אחת כי התחרות קשה מדי? תמיד אפשר לקדם מילים נוספות בשביל להגיע לראש העמוד.

יתרון שלישי– תכנית ארוכת טווח. לעסקים קטנים לא בהכרח יהיה את התקציב למשוך פעילות ממומנת לתקופה ארוכה. ככל שהזמן עובר התחרות עולה, מתחרים חדשים לא יפחדו להשקיע סכומים גדולים בשביל לנצח ובסופו של דבר איכות הלידים והכמות בהתאם לתקציב יכולה לרדת. קידום אורגני מאפשר לאתר של העסק ולו הקטן ביותר (כל עוד מתבצעת עבודה באופן שוטף כמובן) להישאר למשך זמן ארוך בצמרת תוצאות החיפוש (והכוונה בארוך בהחלט יכולה לכלול גם שנים). ברגע שהאתר נמצא בטופ, הוא יהנה מתנועת גולשים איכותית שתתבטא גם בלידים המדוייקים ביותר.

לבעלי עסקים עם חזון, כאלו שלא באו לעשות סיבוב אלא לבנות עסק ומותג לטווח הארוך, גם במידה ואין להם תקציב שופע, קידום אורגני הוא ללא ספק האופציה הטובה ביותר לנצח ולהופיע בתוצאות החיפוש לפני מתחרים שעל הנייר לפחות, עשירים וחזקים יותר.

 

השאר תגובה