קידום אורגני בגוגל הייתה ותישאר גם בשנים הקרובות טכניקת הפרסום המובילה בדיגיטל. כבר זמן רב שהאינטרנט משמש כפלטפורמת הפרסום המובילה לעסקים ותקציבי עתק מושקעים בפרסום הדיגיטלי אולם בתוך התחום הזה קידום אורגני תופס חלק גדול מהעוגה ולא בכדי. מדובר בטכניקת פרסום שלא רק נותנת את התוצאות הטובות ביותר לכל עסק בטווח הארוך אלא גם תורמת משמעותית למוניטין של העסק, למיתוג שלו ואפילו מעלה את הערך של העסק ואתר החברה מבחינה כלכלית. בין אם אתם מקדמים את האתר שלכם בעצמכם או שוכרים חברת פרסום לעשות זאת עבורכם (דבר שיהיה כמובן מומלץ הרבה יותר) הינה 3 דברים שכל הליך קידום לא שלם בלעדיהם.
#1 – תוכן טוב:
כל הליך קידום אורגני בגוגל ובכלל מבוסס בראש ובראשונה על תוכן. כך מנועי החיפוש סורקים את האתרים שלנו ויודעים במה כל עמוד באתר עוסק, כך הם יודעים להציג תוצאות לגולשים וכך הם בוחנים גם מדדים רבים אחרים המשפיעים בסופו של דבר על המיקום שלנו בתוצאות החיפוש. התוכן צריך להתאים למבנה המומלץ למנועי החיפוש אך גם צריך בהחלט להתאים לגולשים שלכם שכן זה מה שגוגל רוצה בסופו של דבר – תוכן איכותי, ייחודי, סמכותי, אמין וכזה הנותן מענה לצורך לגולשים.
#2 – חוויית משתמש:
חוויית משתמש הוא מונח ותיק בתחום השיווק והפרסום אולם בהקשר של השיווק הדיגיטלי והקידום האורגני בגוגל בפרט הוא נכנס יותר חזק בשנים האחרונות. גוגל רוצה להציג את התוצאות הטובות ביותר לגולשים שלה ומלבד התוכן חשוב שגם האתר יהיה נוח ונגיש לשימוש. זה אומר לשפר את מהירות הטעינה של האתר, להתאים את האתר לגלישה רספונסיבית במסכים שונים ובמובייל כמובן, תפריטים נוחים לניווט באתר, תוספי נגישות ועוד.
#3 – בניית קישורים:
החלק השלישי במשולש החשוב הזה של קידום אורגני בגוגל הוא בניית קישורים. אלה מתחלקים לקישורים פנימיים וקישורים חיצוניים. קישורים פנימיים יקשרו בין עמודי האתר בתוך האתר ואילו קישורים חיצוניים מתייחסים לקישורים המפוזרים ברחבי הרשת ומקשרים חזרה לאתר המקודם ולעמודיו השונים. מדובר בתורה שלמה שכדאי ללמוד לפני שמתחילים ליזום את יצירת הקישורים לאתר שלכם.
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
- הקשר של bounce rate לקידום אורגני - ספטמבר 27, 2023
- בניית מותג חזק בתהליך מסודר ולא מהיר - ספטמבר 27, 2023
- היסודות של קורס בניית אתרים - ספטמבר 11, 2023