התקשרו: 050-8690944

קידום אתר מכירות: דגשים חשובים

קידום אתרי מכירות

אז מה, התחדשתם לאחרונה בחנות וירטואלית? הקמתם אתר מכירות גדול? תתחדשו, וחשוב שתדעו – לא מדובר בעניין של מה בכך. אתר מכירות הוא אחד הדברים המורכבים ביותר לתחזוקה, עם אינספור הפריטים שבו, אז תנו לעצמכם טפיחה קלה על השכם, ובואו נדבר על הדבר המורכב הזה: איך מבצעים קידום אתר מכירות בצורה נכונה?
תתפלאו, אבל זה לא בהכרח דומה מכל הבחינות לקידום של אתר רגיל. בואו תגלו למה.

בראש ובראשונה: אתר ידידותי לגולש

נוח יותר ופשוט יותר לקנות באתר ידידותי ונוח, בזה אין בכלל ספק. כלומר הבסיס של העניין כאן הוא בכלל לא קידומי, כי אם אתם רוצים שאנשים יקנו אצלכם, הם צריכים ליהנות מהקנייה, לא כך?
ואיך נכנס כאן בכל זאת הנושא הקידומי? אדם שרוצה לבצע קידום אתר מכירות, צריך לדעת שגם גוגל, ומנועי החיפוש האחרים, בודקים כל העת את מידת הידידותיות של האתר שלכם, בייחוד כשמדובר בחנות וירטואלית. אם הוא יהיה ידידותי, לא רק שאנשים ירצו להישאר בו, הוא גם יעלה מעלה בתוצאות החיפוש וייראה יותר.

קידום אתר מכירות

בנייה נכונה

חלק מהותי מיצירת החוויה שציינו רק עכשיו קשור לבניית האתר: אם האתר נבנה בצורה נכונה, הוא יהיה נוח יותר ופשוט יותר להתמצאות, ואלו שתי תכונות שקובעות רבות לגבי הידידותיות של האתר.

אבל יש כאן משהו חשוב לא פחות, שנמצא מאחורי הקלעים בדרך כלל: בנייה נכונה לטובת קידום האתר. כי קידום אתר מכירות הוא משהו שצריך להתחיל כבר בבניית היסודות שלו, כולל כתיבת תיאורים נכונים וכותרות טובות, ארגון מפת האתר ועוד. מכירים את הסיפורים על אתרים חדשים של מותגים מובילים, שהועלו לרשת במקום אתרים ישנים של אותו מותג – ולפתע חלה ירידה בתוצאות החיפוש בגוגל? הסיבה לכך היא שהאתר לא היה בנוי טוב, כנראה. אז גם על זה חשוב להקפיד, אוקיי?

תוכן איכותי

העניין הזה לא חדש, ולא ישתנה כנראה לעולם: תוכן איכותי הוא המפתח לאתר מקודם כהלכה, וגם כאן חשוב שתבינו – מנועי החיפוש מבקשים 'לסדר את העניינים' כך שיהיו לטובת הגולש, ומה יותר חשוב מתוכן איכותי מבחינת הגולשים? לכן, בעיות מרכזיות בתוכן יכולות לפגוע בקידום האתר.

מה שחשוב בהקשר של האתרים המכירתיים הוא שצריך מאוד להקפיד שלא לשכפל תוכן. למה זה חשוב כל כך דווקא כאן? כי באתרי מכירות יש הרבה מאוד מוצרים, לעיתים, והנטייה היא פשוט לעשות 'העתק-הדבק' עם שינויים קטנים, וזו טעות: קידום אתר מכירות בצורה טובה דורש ניסוח ייחודי לכל מוצר, עד כמה שניתן כמובן. בדרך זו, תישארו גבוה בתוצאות החיפוש.

הרבה ויזואליה

אנחנו כותבים את זה כאן רק כי חשוב להבהיר: תוכן איכותי הוא לא רק טקסטים. תוכן איכותי הוא גם תמונות, וידאו, אנימציה ועוד – כמה שתוכלו להשקיע בכך, כך טוב יותר. אז אם אתם רוצים תוכן טוב באתר שלכם, אתם חייבים ויזואליה, וברמה גבוהה. כך מתבצע קידום אתר מכירות היום.

עיצוב גרפי

דאגו שידברו עליכם

נכון שבעולם העסקי, ככל שמדברים עליכם יותר ומזכירים אתכם יותר, כך אתם מצליחים יותר ונחשפים יותר ללקוחות פוטנציאליים? המצב לא שונה בעולם הווירטואלי. גם בעולם הזה, אם מדברים עליכם – החשיפה שלכם עולה, ובמקרה שלנו אתם גם זוכים ל'בונוס' בדמות עלייה בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים לעסק חדש עשוי להיות עניין מאתגר, אז אם אתם רוצים אתר מוּכָּר ומוֹכֵר אתם צריכים שידברו עליו: פתחו לו עמוד פייסבוק, הקימו בלוג, נסו לעניין אתרים שונים באתר שלכם, כדי שיקשרו אליו מתוך הדפים שלכם וכו'. גוגל 'אוהב' את זה מאוד, וזה יסייע לכם בפעולות של קידום אתר מכירות בצורה מדהימה.

השאר תגובה