מדריך SEO

מדריך SEO לאתר שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר אם לא הדבר הכי חשוב באתר שלכם, הוא SEO איכותי. האתר שלכם יכול להיות האתר הכי יפה ומושקע ברשת, עם ממשק נוח מאוד למשתמש, עיצובים גרפיים יפייפים וחדשניים, חנות אינטרנטית עם מוצרים מעולים, אבל כל אלו לא יעזרו לכם כלל אם אתם לא משקיעים בקידום אתרים איכותי ממוקד ויעיל.

seo – Search Engine Optimization, הוא למעשה תהליך בו אנו משפרים את האתר שלנו עבור מנועי החיפוש השונים, וגוגל בראשם. הכוונה בשיפור וייעול האתר שלנו הוא שעלינו להתאים את האתר עבור ביטויי המפתח בו עוסק האתר ולהפוך אותו לידידותי יותר לגולשים שמחפשים אתרים בנושא של ביטויי המפתח. למעשה, על ידי כך האתר יטפס במעלה הדירוג עד למקום הראשון בגוגל ומנועי החיפוש השונים כאשר מחפשים אתר בנושאים של ביטויי המפתח שלנו. הדרך למקום הראשון בגוגל וביתר מנועי החיפוש השונים אינה קלה והיא עוברת דרך תהליך SEO ארוך, בו יש להשקיע זמן רב ומחשבה רבה. במאמר הבא בחרנו לתת לכם מספר טיפים מובילים בנושא של seo  לצד כלים להזנקת האתר שלכם. בנוסף, תיחשפו לידע על מנת שתוכלו להבין על מה מקדם אתרים בגוגל שבחרתם מדבר איתכם ותדעו בדיוק גם מה לדרוש ממנו.

רוצה לקבל יותר כניסות, פניות והכנסה מהאתר?

ניתן לחייג למספר 052-9787215 או למלא את הטופס:

מה זה SEO?

SEO זה קידום אורגני - תהליך של שיפור וטיוב באתר על מנת לשפר את הביצועים שלו במנועי החיפוש.

כמה זמן SEO לוקח?

SEO זה תהליך ממושך שלוקח זמן רב, בהתאם לתחרות של התחום ומצב האתר, ופרמטרים נוספים. יחד עם זאת, יש לו יתרונות משמעותיים לטווח ארוך.

כמה עולה SEO?

זה תלוי מול מי אתם עובדים. בגדול, בממוצע המחיר למרבית התחומים נע בין 2000-2500 ש"ח לחודש. אבל כמובן שיש יותר ופחות מזה.

אתר נרחב שמניע לפעולה

בין הדברים החשובים ביותר כאשר אנו מדברים על SEO הוא כמות העמודים או הפוסטים האיכותיים באתר שלכם. כאשר אנו מדברים על עמודים איכותיים הרעיון הוא למקסם את מספר העמודים בעלי ערך המוסף לגולשים אך לא רק… גם כאלה שנושא המאמר הוא בעל היקף חיפושים נרחב. מאידך עליכם להיפטר מכל העמודים באתר שלכם שאינם מביאים תועלת ונחשבים בתור עמודי 'ספאם' שמטרתם היא רק להראות שיש לאתר נפח. כמו למשל עמודים עם תמונות בלבד, עמודים עם תכנים לא מקוריים או בעלי משפט בודד, אשר לא נראים על ידי גוגל בעין יפה.

תוכן מועיל

ישנם כמה דרכים בהם נוכל להשתמש בתוכן איכותי כאשר הדרך הראשונה היא כאמור שזירת תוכן איכותי בתוך האתר שלנו. התוכן האיכותי שעוזר לגולש למצוא את אשר חיפש מקבל הרבה נקודות חיוביות בעיני גוגל ומקפיץ את האתר שלנו למעלה. למעשה, הסיבה לכך היא משום שגוגל בעצמה כפי שכבר ציינו מחפשת להציג את מה שהכי עוזר לגולש, ותוכן איכותי שעזר לגולש למצוא את מה שחיפש זה בדיוק מה שגוגל ומנועי החיפוש היו רוצים למצוא באתר שלנו. בנוסף גם הוצאת קישורים חיצוניים לכתבות איכות בנושא של האתר שלנו או לכתבות ותכנים של מומחים אחרים אמנם יוציאו את הגולש מהאתר אך גוגל יודעת לתגמל את האתר ששלח את הגולש למקום שאותו הוא חיפש. תהיו יצירתיים בתכנים שלכם ותמקסמו את הכלי הזה על ידי יצירת סרטון למשל מהתוכן שלכם, פוסטים ברשתות החברתיות ועוד. נסו ליצור טיזרים מעניינים לתכנים שלכם על ידי סקר מפתיע, תמונה מעניינת וכדומה.

החלפת קישורים מוצלחת

אחת השיטות הנפוצות היא החלפת קישורים עם אתרים מקבילים או אתרים אחרים שנמצאים בארסנל של המקדם שלנו. חשוב מאוד למצוא אחד פופולרי שבמידה ונשים שם קישור לאתר שלנו, הוא יקפיץ את האתר שלנו בגוגל. כדאי מאוד שזה יהיה אתר מפתח או אתר מוביל של חברה כזו או אחרת בשוק ואז האתר שלנו יוכל מהר מאוד להיות מוזנק מעלה במעלה הדירוג של גוגל. אתרים אלה נחשבים לאתרים בעלי מוניטין וגוגל מחשיב אותם בתור סוג של המלצה איכותית.

להיכנס לראש של הלקוחות

כאשר אנחנו מתחילים למעשה את תהליך ה-seo חשוב מאוד להבין מה הן מילות המפתח אותן אנו רוצים לקדם (לאחר שעשינו מחקר מקיף למילות המפתח) אך לעיתים חשוב מאוד גם לחשוב מחוץ לקופסא ולקדם מילות מפתח שהלקוחות שלנו עלולים לחפש בגוגל ויעזרו להם שהן לאו דווקא מילות מפתח שקשורות לתעשייה שלנו. בדיוק כמו שהסברנו קודם לכן שאנו נעדיף תוכן שיעזור לגולשים, כך, מאותה סיבה בדיוק גוגל מעדיפה מילות מפתח שעוזרות לגולשים שלנו בעצם למצוא את מה שהם מחפשים. בכל אופן חשוב מאוד לבצע חיפוש על אותן מילות מפתח שבחרנו לקדם ולבדוק את התוצאות של החיפוש שהתקבלו עבור אותן מילות מפתח שבחרנו.

SEOMonster

שתף פוסט זה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
סגירת תפריט
Call Now Button052-9787215