קידום אתר מכירות

מקדם אתרים פרילנסר – למה כדאי לעבוד איתו ולא עם חברה

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מתלבטים לגבי האדם שיעמוד מאחורי כל מה שקשור לקידום העסק שלכם בתהליך קידום אורגני בגוגל ו/או ממומן.

היות ומדובר בסופו של דבר בתהליך שמטרתו להגדיל את רמת החשיפה שלכם ברשת האינטרנט בפני קהלי יעד רלוונטיים, לשפר את המיקום של הדפים המובילים לאתרכם במנוע החיפוש, ליצור תנועה ומן הסתם להגדיל גם מכירות, בחירה של חברת קידום אתרים או מומחה קידום אתרים הינה בחירה קריטית אשר בסופו של יום תשפיע על רמת ההכנסות שלכם.

מדוע? משום שככל שהאתר שלכם יידחף קדימה ויופיע במקומות הראשונים בגוגל, יותר אנשים יחשפו אליו, ייכנסו אליו וכתוצאה מכך יצרו עמכם קשר או יבצעו איזשהי פעולה באתר. אז בחרנו כמה קריטריונים סופר חשובים על פיהם מומלץ וכדאי לבצע את תהליך הבחירה של מקדם האתרים שלכם.

אז כמו כל שירות, בעל מקצוע או מוצר בו אנו מתעניינים, תמיד כדאי לבצע השוואה. לכל בחירה שלא תעשו וודאי יש יתרונות מול חסרונות ולכן שווה להתעכב על השוואה של בין 2-3 מקדמים בתחום.

פרילנסר לקידום אתרים

רמת זמינות

עליכם לוודא את רמת הזמינות של פרילנסר לקידום אתרים או של חברת הקידום מולם אתם מתכננים לעבוד. אתר אינטרנט דורש תחזוקה, דורש שינויים באופן די שוטף ולכן חשוב לבחור בחברת קידום או במקדם אתרים שיהיו זמינים עבורכם. חשוב להבין מי הוא איש הקשר מולו אתם עובדים ובאיזה אופן הדברים מתנהלים בשוטף.

מחיר

כמובן שתקציב הוא שיקול אותו עלינו לקחת בחשבון ולרוב הבחירה תלויה בגודל החברה שלנו. לחברות קטנות או בינוניות ישתלם לעבוד עם חברת קידום קטנה או עם מקדם אתרים פרילנסר בהשוואה לחברות גדולות או מותגים מסחריים שלרוב ירצו להשקיע משאבים גדולים הכוללים גם פרסום ושיווק מסיבי יותר.

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את עלות מול תועלת, לעתים רק הזמן יעיד האם השירות שאנו מקבלים הוא באמת Value for money. בדקו מה אתם משלמים בהשוואה למה אתם מקבלים ובנוסף בדקו שהחוזה שלכם לא מחייב יתר על המידה כדי שבמידה ותרצו לעשות שינויים או להחליף מקדם אתרים תוכלו לעשות זאת תוך תקופה קצר יחסית.

לאלו מכם שממש דלים בתקציב – שווה לבדוק אפשרות של קידום אתרים בזול ואף אפשרות לקדם את האתר בעצמכם (חשוב לדעת זה ידרוש לא מעט זמן ומשאבים מהצד שלכם).

תכלס מה עושים עבורי?

מאוד חשוב לבחון באיזו נקודה אתם מתחילים את תהליך הקידום האורגני מול מקדם אתרים פרילנסר. שאלות מקצועיות כמו האם מדובר באתר אינטרנט חדש שרק עלה לאוויר או שמא האתר שלנו כבר במקומות טובים ודורש שינויים כאלה ואחרים חייבות להישאל לפני שמתחילים תהליך. חשוב להבין האם התוכן שייכנס לאתר שלכם ולאתרים אחרים הוא חלק מתהליך הקידום, מה המקדם מכניס בתוך החבילה שהוא מציע בהשוואה למה האתר באמת צריך כדי להגיע לתוצאות טובות יותר – אלו דברים שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם בוחרים פרילנסר לקידום אתרים. רמת השקיפות של מקדם האתרים מולכם חשובה מאוד לתהליך שכן אתם משקיעים ממיטב כספכם.

מקדם אתרים פרילנסר

לפני שמתחילים – תראה לי מה אתה יודע לעשות

הוכחות והמלצות הם חלק בלתי נפרד מכל תהליך בחירה של מקדם ארתרים פרילנסר או כל בעל מקצוע אחר, ובמיוחד אחד שיש לו נגישות גבוהה והשפעה על רמת החשיפה שלנו ברשת. בקשו לראות הוכחות בשטח, תוצאות של לקוחות אמיתיים שעובדים עם אותו מקדם אתרים וכן גם המלצה אחת או שתיים לא מזיקות לאף אחד.

במקביל, היזהרו ממקדמים שמפזרים הבטחו שווא שלא ניתן לקיים כי בכל זאת בכל מה שקשור לקידום אורגני בגוגל, כולנו תלויים במישהו אחד וזה גוגל.

 

SEOMonster

אנחנו SEO Monster!
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
SEOMonster

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט