התקשרו: 050-8690944

חברה לקידום אתרים

פעמים רבות כבר הוזכר עד כמה קידום אתרים בגוגל חשוב במטרה להגדיל את רמת החשיפה של העסק שלנו ובכדי להניע אליו יותר לקוחות. בהיותנו בוחרים בעל מקצוע שיטפל עבורנו בכל מה שקשור לתחום הקידום, לעתים אנו מתלבטים בין פרילנסר לבין חברה לקידום אתרים. אז בחרנו לעשות לכם קצת סדר, להסביר לכם את ההבדלים בין שתי הבחירות הללו, כמובן שכמו בכל דבר לכל החלטה יש יתרונות ויש חסרונות לכן חשוב לבצע סוג של התאמה שתשלב בין סוג העסק שלכם (קטן, בינוני, גדול), לאילו סוגי שירותים אתם זקוקים ברשת, להבין את היתרונות אל מול החסרונות של כל בחירה ורק אז להחליט.

ראשית כל חשוב לעשות הפרדה בין שני סוגים של חברות קידום: הסוג הראשון הן חברות קידום קטנות שלרוב מספקות שירות של קידום אורגני בגוגל – נטו SEO ואולי גם עוד שירות אחד או שניים בהשוואה אל חברה לקידום אתרים מסחרית גדולה שנותנת ללקוחות שלה עוד מגוון של שירותים כמו קידום ממומן, קידום בפייסבוק וברשתות חברתיות, בניית אתר, פיתוח אפליקציות ועוד. לכן, אם ההתמקדות שלכם הינה בתהליך של קידום אורגני , כדאי לבחור בחברה שמתמחה בזה כדי שלא תלכו לאיבוד בין כל השירותים ותקבלו את היחס שהכי מתאים לכם.

ידע זה כוח

בשונה מפרילנסר שפועל לרוב לבדו, בחברות קידום אתרים קטנות או גדולות יש כמות גדולה יותר של אנשים, לרוב החלוקה היא לפי צוותים ולכן יש כמות גדולה יותר של ידע אותו אנשי הצוותים השונים יכולים לחלוק ביניהם. בנוסף, יותר חברה לקידום אתריםידע יכול במקרים מסוימים להביא לתוצאות טובות יותר בתהליך הקידום, בעיקר באתרים מורכבים, אתרים עם תחרות גדולה או אתרים גדולים. לרוב חברות לקידום אתרים יכללו אנשי קידום מקצועיים, אנשי תוכן, אנשים שהתפקיד שלהם הוא לבנות את הקישורים לאתרים המקודמים ועוד. כאשר הסנכרון בין אנשי הצוות השונים נעשה בצורה מקצועית הדבר יוצר עבודה אנרגתית פורייה מה שכמובן משליך גם על תהליך הקידום בפועל.

שיתופי פעולה

חברה לקידום אתרים לרוב תוכל ליצור יותר שיתופי פעולה, שיתופים שבתהליך קידום אורגני – SEO הינם קריטיים לקידום האתר בשל החלפת קישורים חיצוניים שמהווה את הבסיס לחיזוק האתר בתהליך הקידום. ככל שיש יותר קשרים עם יותר מקדמים, חברות קידום ובעלי אתרים יותר קל לבצע את ההחלפות הללו.

פרודקטיביות

בתור בעל עסק שנותן את המושכות לחברה חיצונית לטפל בכל תהליכי הקידום של האתר ובשאר הנכסים האינטרנטיים אתה מפנה לעובדים של החברה שלך את המקום והזמן להתעסק רק בתחום העיסוק שלהם בלי לדאוג לתחום אחר שפחות קשור אליהם. המעקב והדוחות מועברים אליך או לאדם אחר שמונה כאחראי רק על הפיקוח ואז כבר יודעים באופן די מדויק לגבי תהליך ההתקדמות של האתר ברשת.

לסיכום, בחירת חברה לקידום אתרים, כלומר הגוף שיהיה אחראי על התהליך תלויה במספר גורמים: סוג החברה או העסק, גודל האתר, רמת התחרות של האתר, התקציב שלך לתהליך, השירותים שהעסק דורש וכמובן היחס שאתה מחפש אל מול התוצאות. לקיחת כל הקריטריונים הללו בחשבון תסייע לך לבחור את חברת הקידום הטובה ביותר עבורך ועבור העסק שלך.

השאר תגובה