התקשרו: 050-8690944

יועץ קידום אתרים- מתי הוא נכנס לתמונה?

יועץ קידום אתרים

כמה מקדמי אתרים יש היום בשוק? אף אחד לא יהיה מופתע אם התשובה תהיה: "אלפים". מקדמים עצמאיים, חברות קידום ואינספור אנשי מקצוע עובדים בתחום הזה היום, ומציעים בוודאי גם לכם שירות שיקפיץ אתכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. הרי פרסום בגוגל ידוע כשיטה שלה יתרונות רבים.

אבל העולם הזה של קידום האתרים הוא עולם קצת סמוי מהעין. מי שלא נמצא בתוכו לא באמת יודע מה קורה בו ומה עושים בו האנשים האלה שנקראים מקדמים. ואם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בעצמכם, או מעוניינים לקבל עוד חוות דעת מקצועית מגורם נייטרלי, כך שתדעו בדיוק מה קורה סביבכם – אתם צריכים לחפש יועץ קידום אתרים.

יועץ קידום מכירות

לדעת בדיוק מה קורה, מפי איש מקצוע מנוסה

כאמור, כמעט כולנו נהנים מפעולות קידום כאלו ואחרות שאמורות לסייע לעסק שלנו להיחשף ולהתפרסם, אך מעטים מבינים באמת מה נעשה שם, מאחורי הקלעים, שעוזר לעסק שלהם להתקדם.

העובדה הזו יוצרת לפעמים בעיות: לא תמיד בעל העסק 'מרגיש' שבאמת נעשה משהו מצד המקדם, והוא עלול לחשוב שהוא משלם כסף לחינם; לעיתים, העבודה כלל לא מסייעת לקידום, ובעל העסק הופך מתוסכל עוד יותר; ובמקרים רבים עוד יותר, שירותי הקידום פשוט עולים הרבה מאוד כסף, ולבעל העסק אין יכולת לממן אותם – כך שהוא נשאר ללא קידום וללא חשיפה מספיקה, מה שיוצר גם כן תסכול רב.

בכל המקרים האלה, ובמקרים רבים אחרים, יועץ קידום אתרים יוכל לספק את המענה לאותו בעל עסק, ולמלא את החלל. שלא תטעו: יועץ קידום אתרים לא מבצע את הקידום בעצמו, בהחלט לא (למרות שכל יועץ יכול לבצע גם קידום, אך זה יקרה במסגרת חבילת שירותים נפרדת). הוא פשוט מלווה אתכם, מסביר לכם ומפשט עבורכם את התמונה כולה, כדי שתדעו בדיוק מה קורה בכל רגע נתון.

יועץ קידום אתרים

מתי כדאי להזמין יועץ קידום אתרים?

בגדול, אפשר לומר שישנם שלושה מצבים שבהם יועץ קידום אתרים יהיה נחוץ (ושלא תתפסו אותנו במילה, כן? יכולים להיות עוד הרבה מקרים שבהם יועץ קידום אתרים יהיה נחוץ מאוד):

  • כאשר הקידום 'לא עובד': ישנם לא מעט מקרים שבהם אדם שכר את שירותיה של חברת קידום אתרים, או את שירותיו של מקדם עצמאי, אך לאחר תקופה מסוימת הוא מרגיש – ורואה בעיניו – שדבר לא קרה בפועל. הוא יכול לברר עם אנשי הקידום מדוע זהו המצב, והוא יכול לפנות ליועץ קידום אתרים, שיבדוק את העניין בעצמו ויברר האם החברה לא ביצעה פעולות כראוי – או שפשוט התחום דורש סבלנות. האובייקטיביות של היועץ תסייע מאוד לאותו בעל עסק.
  • כאשר בעל העסק מעוניין לקדם את האתר לבדו או להיות מעורב מאוד בתהליך: ברוב המקרים בעל העסק 'נותן את המפתחות' למקדמים, והם מבצעים את עבודת הקידום מבלי לערב אותו בעניין. יש לזה יתרון: במקום שבעל העסק יתעכב על דברים שלא קשורים ישירות לעבודה שלו, הוא נותן זאת לאנשים שמבינים עניין. אבל יש מקרים שבהם בעל העסק מעדיף לבצע את הקידום לבדו או להיות מעורב בכל צעד. במקרים כאלו, עבודה עם יועץ קידום אתרים תהיה מתאימה מאוד. עם איש מקצוע כזה, יוכל בעל העסק אף ללמוד רבות על התחום ובסופו של דבר לבצע את הדברים ממש לבדו.
  • כאשר ישנה בעיה באתר: לדוגמה – כאשר המעבר לאתר חדש גרם לנפילה בסולם תוצאות החיפוש, או כאשר מנוע החיפוש השעה את האתר (כן, גם זה קורה…). יועץ קידום אתרים יהיה, במקרים האלה, איש מקצוע שמספק מענה חירום ומגייס את כל הניסיון שלו (יועץ חייב להיות אדם עם המון ניסיון בתחום) כדי לפתור את הבעיה ו'להציל' את האתר.

השאר תגובה