התקשרו: 050-8690944

קידום אתרים – SEO

קידום אתרים - SEO

דמיינו לעצמכם לרגע שאתם ספרנים בספרייה. אבל לא ספרנים רגילים, אלא ספרנים לכל הספרים שקיימים בעולם. אנשים בכל העולם תלויים בכם בכל יום כדי למצוא בדיוק את הספר אותו הם מחפשים. איך תעשו את זה? הרי לא תוכלו לזכור את כל סוגי הספרים שיש בעולם נכון?!

אתם זקוקים למערכת. מערכת שתעזור לכם להבין מה יש בתוך כל ספר ואיך ספרים מסוימים קשורים לספרים אחרים. המערכת הזו מאגדת בתוכה המון סוגים של מידע, בכדי לספק ללקוחות שלכם את התשובות הטובות ביותר לשאלות שלהם.

מה זה SEO ?

מנועי חיפוש כמו Google הם הספרנים של הספרייה הגדולה בעולם – האינטרנט. המערכת של Google אוספת את המידע מכל עמוד, בכל אתר ברשת האינטרנט כך שכל אדם שמחפש מידע יוכל לקבל את התשובה הכי מדויקת למה שהוא מחפש. לכל חיפוש יש מאין ׳מתכון׳ המכונה בשפה האינטרנטית – אלגוריתם. אותו אלגוריתם מאגד את כל האינפורמציה לתוצאות מועילות.

כשאתם נמצאים ברחבי האינטרנט, התוצאות שאתם נחשפים אליהן משנות לכם! לא? .כשהאתר שלכם נמצא גבוה בתוצאות החיפוש, זה עוזר ליותר אנשים להגיע אליכם כלומר להגיע לתשובה לשאלה שאותה שאלו או למידע אותו חיפשו. המפתח לכך שהאתר שלכם יימצא במקום גבוה הוא על ידי ווידוי שהמאפיינים שלו תואמים את מה שהאלגוריתם או המתכון מכתיב. ממש אותו תהליך שאנו צריכים לעבור כדי שעוגה אותה אנו אופים תצא מושלמת – מתכון.

לזה בדיוק קוראים בשפת המקדמים SEO או Search Engine Opitimization. מסתבר שרוב המרכיבים במתכון שלנו קשורים זה לזה. אילו הם חלק מהמרכיבים החשובים של המתכון.

  1. מילים חשובות – האלגוריתם סורק כל מילה ומילה ברשת. לכן כאשר גולש מחפש מילה או צמד מילים, התוצאה שהוא יקבל תתאים בדיוק למילים שהופיעו בחיפוש.
  2. כותרות חשובות – לכל דף ברשת יש כותרת אבל זה לא כותרת רגילה, זו כותרת שנמצא בתוך הקוד של האתר.
  3. קישורים בין אתרים חשובים – כשקישור אחד מוביל לאתר מסוים זה לרוב למטרת המלצה ולכן זה מחזק את התועלת של האתר. הרבה קישורים לאותו אתר משמעותו אתר טוב (לרוב) שיתן לגולשים ערך ויענה בצורה איכותית לשאלות שהם שואלים.

זה כמובן רק הבסיס של הבסיס, יש עוד המון רכיבים במתכון שלנו שמרכיבים תהליך הנקרא קידום אורגני בגוגל. דברים שאנחנו שם עושים מאחורי הקלעים כדי שהאתר שלנו יהיה מושלם לפי המתכון.

מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?

כשאתם מחפשים משהו בגוגל התוצאות שאתם מקבלים מתחלקות לשתיים : תוצאות ממומנות המסומנות במילה AD מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?כלומר פרסומת (מישהו שילם שהן יופיעו שם) ותוצאות אורגניות שזה כל מה שקשור לדוגמא של הספרייה ולמתכון שלנו.

מה היתרונות אל מול החסרונות של השניים?

בגדול ממחקרים עולה כי הרבה יותר גולשים מקליקים על התוצאות האורגניות רק משום שהם מאמינים שאתר שנמצא במקומות גבוהים בגוגל אכן מוביל בתחום שלו. בפועל, תוצאות הקידום האורגני מקבלות חשיפה גבוהה יותר, זוכות למוניטין גבוה יותר, זאת בהשוואה לתוצאות הממומנות. עם זאת, יש תחומים בהם עדיף להשקיע בקידום ממומן.

בשונה מקידום אורגני שלוקח כמה חודשים בכדי להגיע לתוצאות טובות, בקידום ממומן אנו מקבלים תוצאות מיידיות. בנוסף, בקידום ממומן יש לנו יותר גמישות בבחירת המילים שחלקן אינן מתאימות לקידום אורגני ויש גם המון גמישות בתהליך הקידום, יותר קל לכוון את הקמפיין לקהל יעד ספיציפי והסיכון שאנחנו לוקחים הוא הרבה יותר נמוך כי אין התחייבות, אם רוצים ממשיכים אם רואים שאין תוצאות – מפסיקים. לעומת זאת, בעזרת קידום אורגני יותר קל לשפר את האתר עבור הגולשים שלנו, כלומר לספק להם בדיוק את הספר הנכון בספריה, לחזק את המוניטין של האתר ברשת, לעלות את רמת הכניסות לאתר על ידי שימוש במגוון של מילים ובסופו של דבר העלויות של קידום אורגני נמוכות בהשוואה לקידום ממומן אם מסתכלים לטווח הארוך.

אז אם גם אתם מתלבטים איזה תהליך קידומי הכי כדאי לעסק שלכם – ממומן, אורגני או שילוב של שניהם, אתם מוזמנים לפנות לצוות המומחים של seomonster ואנחנו נשמח לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה ולבנות את האסטרטגיה השיווקית שהכי מתאימה לכם.

השאר תגובה