קידום אתרים גדולים

דגשים לקידום אתרים גדולים

כיום ניתן לראות כי לכל עסק יש אתר שמציג את שירותי החברה, אם מדובר על המוצרים שלה, צוות העובדים, יתרונות העסק, מיקום העסק או הסניפים ועוד. ישנם אתרי מכירות המאפשרים גם רכישה מקוונת של מוצרים שונים כמו פריטי אופנה, אקססוריז, ריהוט וציוד לבית, מוצרי פנאי וגאדג'טים ועוד וישנם אתרים המציעים שיעורים פרטיים.

כדי שאותם אתרים יקבלו את החשיפה הגדולה ביותר ברחבי הרשת, עליהם להופיע במיקומים גבוהים ומרכזים ככל הניתן. כך הסיכויים כי קהל גולשים גדול יותר ייכנס אל האתר של החברה, ואף ירכוש מוצר כזה או אחר הם גבוהים במיוחד. הופעה במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש כרוכים במגוון פעולות אופטימיזציה שיש לבצע באתר, וזאת באמצעות מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים בתחום.

רוצה לקבל יותר כניסות, פניות והכנסה מהאתר?

ניתן לחייג למספר 052-9787215 או למלא את הטופס:

בשונה ממה שנהוג לחשוב, גם אתרים גדולים ומוכרים זקוקים לשירותי קידום ברחבי הרשת ולא רק אתרים קטנים ולא מוכרים. נכון לומר כי כאשר גולש יקליד במנוע החיפוש של גוגל "בגדים אופנתיים לגברים", רוב הסיכויים כי האתר שיופיע במקום הראשון יהיה של חברת אופנה גדולה בארץ כמו קסטרו, פוקס או רנואר. אך כדי שאותם אתרים גדולים ומצליחים יישארו במיקומים גבוהים אלו, עליהם להקפיד על תהליכי שיפור באופן שוטף.

בדיקת איכות הקישורים

לרוב האתרים הגדולים יש הרבה מאוד קישורים שונים המופיעים ברחבי האתר, אם מדובר על קישורים פנימיים בין דפי האתר השונים או קישורים חיצוניים המובילים אל אתרים גדולים אחרים כמו אתרי חדשות, פנאי, תרבות ועוד.

למרות איכות וריבוי קישורים אלו, חשוב לבצע באופן שוטף בדיקות מקיפות של אותם קישורים הקיימים באתר, וכך לתקן ולשפר דברים שונים שעלולים לפגוע בקישורים אלו. לדוגמה, כאשר האנקור של אחד הקישורים שבור ואינו מוביל לעמוד או האתר הרצוי, זה עלול לפגוע באיכות האתר מבחינת גוגל וכך לפגיעה בדירוג האתר במנוע החיפוש.

כותרות ותיאורי האתר בגוגל

כל אתר מוצג במנוע החיפוש של גוגל באמצעות קדימון קצר וקולע הכולל כותרת ותיאור. הכותרת והתיאור ניתנים לשינוי ועריכה על פי בעלי האתר, כך שהם יוצרים עניין ומשיכה עבור הגולשים הנחשפים לתוצאות החיפוש – וכך בוחרים האם להיכנס אל תוך האתר או לא.

למרות שהסיכויים גבוהים כי הגולשים יעדיפו להיכנס אל אותם אתרים גדולים ומוכרים, יכולים להיות לאותם אתרים כותרת או תיאור אתר לא מזמין וברור, כך שהגולש עלול לדלג על אתר זה (למרות שהוא מאוד מוכר ופופולרי) ולהיכנס אל האתר הבא אחריו בתוצאות החיפוש עם הכותרת והתיאור המעניינים יותר.

שיפור המרות באמצעות טפסי יצירת קשר

אחד מהפרמטרים המודדים את הצלחת האתר הוא אחוזי ההמרות של האתר. במידה ומדובר באתר שאינו מציע אפשרויות רכישה ישירות מהאתר באמצעות חנות מקוונת, הדרך בה ניתן ליצור קשר ואינטראקציה עם הגולשים השונים היא באמצעות הטמעת טפסי יצירת קשר אטרקטיביים.

גם אתרים גדולים ומצליחים מוכרחים שיהיו ברשותם טפסי יצירת קשר מושכים ומסקרנים, כך שהגולשים ירצו להשאיר את פרטיהם באתר – וכך להגדיל את קהל הלקוחות של החברה, ולאפשר יצירת קשר ממושך עם החברה באמצעות דיוורים.

שיפורים טכניים באתר

נוסף לאותם שיפורי אופטימיזציה שיש לבצע גם באתרים הגדולים מבחינת נראות ותוכן, יש לבצע  בדיקות מקיפות של האתר ברמה בטכנית. אחד מהפרמטרים שעלולים לגרום לירידה של אתר בתוצאות החיפוש, הוא זמן טעינה ממושך מדי עבור הגולשים. לכן באמצעות בדיקה מהירה ופשוטה של זמן טעינת האתר, ניתן לשפר את איכות האתר באופן מיטבי ביותר.

SEOMonster

אנחנו SEO Monster!
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
SEOMonster

שתף פוסט זה:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
סגירת תפריט
Call Now Button052-9787215