טעויות שכדאי להימנע מהן בקידום אתר

טעויות שכדאי להימנע מהן בקידום אתר

בניית אתרים וקידום אתרים הם דברים חשובים מאוד עבור כל עסק לצורך שיווק ופרסום איכותי כיום. לאחר תהליך בניית אתרים, יש צורך לדאוג לקידום האתר במנועי החיפוש השונים, על מנת שהתנועה באתר תהיה משמעותית. קידום בגוגל, אשר מהווה את מנוע החיפוש הפופולארי והשימושי ביותר כיום על ידי גולשים, יכול להתבצע באמצעות שתי שיטות מרכזיות כיום: קידום ממומן או קידום אורגני. לא משנה באיזו שיטת קידום בחרתם, הרי שישנן טעויות שכדאי מאוד להימנע מהן בתהליך קידום אתר. ככל שתדעו יותר על טעויות נפוצות בתהליך קידום אתרים, כך תדעו כיצד להימנע מהן בתהליך קידום אתר האינטרנט שלכם.

טעויות נפוצות בקידום אתרים

הנה כמה טעויות נפוצות בתהליך קידום אתרים, אשר כדאי מאוד להתוודע אליהם, להכיר אותם ולעשות הכול בכדי להימנע מהם בתהליך קידום אתר האינטרנט שלך:

לא לנסות לרמות רובוטים בתהליך הקידום

לא מעט אנשים, בטוחים כי הדרך לקידום האתר שלהם היא פשוט: לנסות לרמות תוכנות מחשוב או לרדוף אחרי האלגוריתמים. אותם אנשים ינסו לחפש את כל הדרכים לרמות את הרובוטים השונים של מנועי החיפוש, בכדי שהאתר שלהם יופיע בין תוצאות הראשונות בתהליך חיפוש רלוונטי במנועי החיפוש. כדאי מאוד שלא להתמקד בניסיון לרמות את הרובוטים השונים במנועי החיפוש ופשוט להתמקד בגולשים. ככל שתתמקדו בגולש האנושי העומד מאחורי תהליך החיפוש שלו, בדבר עסק כזה או אחר, כך האתר שלכם יבחר יותר בידי גולשים ויהיה מקודם יותר. איך תשביעו את רצונו של הגולש האנושי? תדאגו לעיצוב אתרים איכותי, לתוכן מעשיר ורלוונטי עבור הגולשים, לקידום אתרים יעיל במנועי החיפוש, בהתאמת האתר שלכם גם לגלישה סלולרית עבור הגולש ועוד. בסופו של דבר, השקעה נכונה באתר בהתאם לגולשים האנושיים, תשתלם לכם בתחום הקידום והפרסום של האתר שלכם.

בנו לעצמכם אסטרטגיית קידום ארוכת טווח

חשוב מאוד להתמקד באסטרטגיית קידום אחת וארוכת טווח, אשר מקדם האתרים שבחרתם יבחר עבור האתר שלכם, לאחר בירור מעמיק ויסודי לגבי שיטות הקידום השונות העומדות על הפרק כיום והתאמתם לצרכים של העסק שלך, למטרות השיווקיות, לתקציב הרלוונטי ועוד. לא כדאי לנסות כל שיטת קידום אתרים חדשה לאורך זמן קצר ולזנוח אותה לאחר שצצה שיטת קידום חדשה על הפרק. יש לבנות אסטרטגיית קידום המתבססת על שיטת קידום נבחרת ולדבוק בה לאורך פרק זמן משמעותי, אשר הקצבתם לעצמכם. כדאי לזכור שלא פעם תוצאות קידום לא באות לידי ביטוי באופן מידי, אלא לאחר תהליך ארוך וממושך הגובל בהשקעה באסטרטגיית השיווק הנבחרת. אל תמהרו לעבור במהירות משיטת שיווק וקידום אחת לאחרת.

לא לפעול על פי עצות ממקורות לא אמינים מספיק

אם חשבתם לבסס את שיטת הקידום שבה תבחרו על מקורות אשר זמינים ברשת- זהו בהחלט לא דבר שכדאי לכם לעשות. תחום הקידום הוא תחום דינאמי, אשר משתנה באופן תדיר. בחירה שיטת קידום המתבססת על מידע שקיבלתם ברשת, יכולה להיות לא רלוונטית כלל למציאות. חיפוש באינטרנט אחר קידום בגוגל, יכול להניב לכם תוצאות שכבר לא אקטואליות עבור האתר העסקי שלכם במציאות כיום ולכן, אין לנקוט בשום שיטת קידום אשר למדתם אודותיה ברשת האינטרנט, או מכל מקור אחר, אם לא ביררתם כדי הצורך מול אנשי מקצוע המכירים את תחום הקידום על כל רבדיו היטב. אנשי מקצוע מעין אלו, יעניקו לכם את המידע והעצות הרלוונטיים והעדכניים ביותר כיום בתחום קידום אתרים ובהתאם לכך, כדאי שתקבלו החלטות לגבי שיטת קידום נבחרת.

לא לשגות במדידת הביצועים שלכם

כאמור, יש צורך בבחירת אסטרטגיית קידום הנבחרת בהתאם לפרמטרים שונים, שתיושם על פרק זמן משמעותי. אולם, אין ליישם אסטרטגיית שיווק פרק זמן משמעותי מדי, מבלי לבחון האם היא מקדמת את האתר העסקי כמתכונן.  לא כדאי לפעול על פי אינסטינקטים, אלא יש לפעול רק בהתאם לנתונים. ניתן למצוא כיום מגוון כלי קידום אתרים שבאמצעותם כל אדם יכול לעקוב אחר קידום האתר שלו ברשת בכל זמן. מדי פעם, יש למדוד את הביצועים של הקידום שלכם, אשר הושגו בהתאם לאסטרטגיה הנבחרת. במידה והביצועים אינם מספיק טובים, יש צורך לחשוב על שינוי כיוון. אם הביצועים טובים, ניתן להסיק מכך שהאסטרטגיה נכונה ועובדת היטב וניתן להמשיך לקדם את האתר באמצעותה.

SEOMonster

אנחנו SEO Monster!
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
SEOMonster

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט