מהלכים שיווקיים שאפשר לעשות בשילוב של גוגל ופייסבוק

מהלכים שיווקיים שאפשר לעשות בשילוב של גוגל ופייסבוק


בכל מה שנוגע לפרסום באינטרנט, אין ספק שגוגל ופייסבוק הן שתי הפלטפורמות הבולטות ביותר בשלב זה. בזמן שכל אחת מהחברות הללו מנסה לשכנע אותנו שהכי משתלם להשקיע בפרסום באמצעות הפלטפורמה שלה, צריך לחשוב גם על דרכים יצירתיות ויעילות לשלב בין שתיהן. מדובר בכליי פרסום עוצמתיים שיכולים לייצר את התנועה לה אתם זקוקים, לכן חשוב גם להכיר את התכונות הייחודיות של כל אחת מן הפלטפורמות.

מה נכון לפרסם בכל פלטפורמה

באמצעות פייסבוק נוכל להיות בקשר רצוף עם הלקוח, גם באופן שלא יהיה ממוקד למכירת מוצר ספציפי. הרעיון הוא לפנות לקהלי יעד עם אפשרות פילוח מאוד ספציפית, על פי גילאים, תחומי עניין, מין ועוד אפשרויות רבות. באמצעות הפייסבוק וניהול נכון של קמפיינים, ניתן לייצר מכירות וגם מתאפשר לנו להישאר בתודעה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו. חברת קידום אתרים מתמחה בניהול קמפיינים ושימוש מקצועי ומדויק באפשרויות הפילוח.

גוגל לעומת זאת, מסייעת לנו בפרסום מוצרים ושירותים שאותם הלקוחות מחפשים באופן מידי. במידה ואתם עושים שימוש בכלי הפרסום והקידום של גוגל, השאיפה היא שתהיה מודעה אטרקטיבית שתגרום לגולש לפנות אליכם ולא אל שאר המתחרים, שתוצאות החיפוש שלהם עשויות להיות גם כן מקודמות או אורגניות. גם בפלטפורמת הקידום של גוגל יש היום אפשרויות פילוח רבות ומעמיקות כפי שפייסבוק מספקת.

כיום, כל חברת קידום אתרים עושה שימוש ביכולות וכלי הפרסום של שתי הפלטפורמות, מתוך תפיסה שבמובנים רבים, הן משלימות אחת את השנייה ומסייעות בייצור חשיפה מקסימלית.

מהלכים שיווקיים שאפשר לעשות בשילוב של גוגל ופייסבוק

טכניקות שיווק בפייסבוק וגוגל

במידה והחלטתם לנצל את הכלים העומדים לרשותכם על מנת לקדם את העסק, או שאתם נעזרים בחברת קידום אתרים, השלב הבא הוא להכיר יותר לעומק את האפשרויות השונות שבאמצעותן תוכלו לבצע את הקידום. אחת הטכניקות נקראת שיווק מחדש, שבו למעשה אנחנו פונים לגולשים שכבר ביקרו באתר או בדף הנחיתה שלנו, בניסיון לשכנע אותם לקנות מאתנו פעם נוספת מכיוון שהם כבר מכירים אותנו. טכניקה זו גם מתבססת על האינדיקציה והידע המקדים שיש לנו על כך שהגולש מתעניין במוצרים שיש לנו להציע.

בפלטפורמות הקידום של גוגל ופייסבוק, נראה שיש דרכים מעט שונות לטכניקת השיווק מחדש. אם גולש הגיע לאתר שלכם דרך מנוע החיפוש של גוגל, בזמן שהוא מתלבט בינכם לבין המתחרים שלכם, ניתן להציע לו שירות נוסף במתנה. אם תפרסמו מודעה בפייסבוק בניסיון לקדם את העסק, לא בטוח שתהיה לה את אותה רמת האפקטיביות, כיוון שייתכן והגולש לא בדיוק מחפש לבצע כרגע השוואות של שירותים ומוצרים, ייתכן והוא סתם מדפדף בפיד שלו. חברת קידום אתרים תדע לזהות ולנצל את הפלטפורמה המתאימה ביותר לכל צורך שתעלו תוך ניצול מיטבי של תקציבי הפרסום העומדים לרשותכם, ולכן כדאי להיעזר בשירותים מסוג זה.

ישנו מגוון ענק של דרכים בהן תוכלו לקדם את העסק שלכם באמצעות שתי פלטפורמות הענק הללו, לכן כדאי קודם כל להתחיל מהגדרת המטרות שלכם. תמיד תוכלו לפנות לקבלת סיוע מחברת קידום אתרים, או שתוכלו גם לנסות ולפענח לבד את דרכי הפרסום השונות שפתוחות בפניכם. שיהיה לכולם בהצלחה!

SEOMonster

SEOMonster

אנחנו SEO Monster!
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
SEOMonster

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט