התקשרו: 050-8690944

בעיות מרכזיות בתוכן שיכולות לפגוע בקידום האורגני

עיצוב וחווית משתמש

ישנן בעיות רובות בתוכן באתרים מסוימים שיכולות לפגוע בקידום האורגני. בפוסט זה אתייחס רק לעיקריות שבבעיות אלה בהקשר של תוכן (בפרט הכוונה לתוכן טקסטואלי).

בשביל לטפל בבעיות שאציג נדרשת הכרות בסיסית עם שפת הסימון HTML.

גורמים מרכזיים לבעיות בתוכן:

  1. התוכן לא מכיל כותרות (Headings) או מכיל אותן בצורה לקויה.
  2. התוכן לא מכיל הדגשות\הטיות\הדגשות ברמת קו תחתון (underline).
  3. התוכן לא מכיל תרשימים (מספריים ולא מספריים).
  4. אין קישורים פנימיים (תוך דפיים וחוץ דפיים), אין קישורים יוצאים, כלומר היוצאים מן הטקסט עצמו אל אתר אחר.
  5. אין תגיות HTML מעבר לכך בתוכן.
  6. אין מספיק טקסט (בעיות בארגון, חלוקה ופיסוק וניקוד הטקסט יכולים להחריף מצב זה).
  7. אין מספיק תמונות או שאלו לא מוגדרות נכון.
  8. קטע הוידאו\אודיו לא הועלה נכונה.
  9. קטע הוידאו\אודיו כבד מדי לדף ובפרט ביחס לביצועי האתר.

הרחבות ומידע נוסף:

כל הגורמים שהזכרתי (מלבד מצב בו אין מספיק טקסט) מתווספים לטקסט בעזרת תגיות HTML.

שפת HTML היא כאמור שפת סימון (Markup language) שהיא למעשה סוג ספציפי של שפת מחשב.

כל הגורמים שצוינו יכוילם לפגוע משמעותית לעתים, בקידום האורגני.

אם אינך בטוח איך נכון לפתח את התכנים באתרך (או לשפר תכנים קיימים ובפרט כאלה המביאים המון קהל), תמיד תוכל לקחת ייעוץ אצל כותב תוכן מקצועי מומחה תוכן לאינטרנט אשר יוכל לייעץ לך בזמן אמת לפתור בעיות אלה ולעשות סימון (Markup) נכון, הולם, תקני ומתון לתכנים החשובים באתרך.

 

השאר תגובה