כיצד לשדרג את מראה האתר בקלות

כיצד לשדרג את מראה האתר בקלות

אם יש לכם עסק פעיל, לא צריך לספר לכם שאתר האינטרנט שלו הוא הכול בשבילכם. הרי דרכו מתנהל הקשר עם הלקוחות, איסוף הלידים וכמובן התשלומים. אז אתם כבר יודעים שהאתר צריך להיראות טיפ טופ, אבל משום מה זה לא קורה. וכך הצבע האפור של הכותרות על רקע כתום זוהר עדיין נשאר והלקוחות שלכם נרתעים מלפנות אליכם.

אז מדוע העיצוב חשוב כל כך

גם אם אתם עושים הכול על מנת לשדרג את האתר שלכם, אם תזניחו את העיצוב התנועה באתר תיראה בכי רע. גם אם מיקמתם מערכת חכמה שאין לאף אחד וגם אם האתר שלכם עולה מהר יותר ממטוס סילון, יגיע הרגע להודות באמת: הוא זקוק למייקאפ רציני. כי בעולם האינטרנט שבו הגולשים נחשפים לתכנים רבים כל כך, הם לא יתעכבו כדי לגלוש באתר אפרורי וחסר חיים. אז אם האתר שלכם נראה כך, סביר להניח שכדאי לשפר את המראה שלו.

טיפים לשיפור מראה אתר האינטרנט

  • למצוא את האיזון בין התכנים הוויזואליים – יש אנשים המעלים יותר מדיי תמונות וסרטונים לאתר שלהם. לא זו בלבד שהתכנים הוויזואליים האלה גורמים לאתר להיטען לאט יותר (דבר שיבריח את מרבית הגולשים חסרי הסבלנות שלא יחכו עד שהאתר ייטען), אלא גם יוצר גיבוב מיותר. אתם אולי חושבים שכך האתר שלהם ייראה מושך יותר, כאשר למעשה אתם רק תבריחו את הגולשים על ידי עודף של מידע ויזואלי, בייחוד כאשר חסרים בו הסברים טובים. משום כך, כדאי לבחור את התמונות והסרטונים הטובים והאיכותיים ביותר ולהעלות אותם לאתר.
  • למצוא את האיזון בטקסט – בדומה לתמונות ולסרטונים, גם עודף של תכנים באתר עלול להבריח את הגולש. הגולשים מעוניינים במידע קצר וקליט שיעניק להם ערך מוסף ויסביר מדוע הם זקוקים לשירות שלכם. אך אם תעלו טקסטים "יבשים" ללא תמונות וסרטונים, הגולשים יינטשו את האתר.
  • האתר נראה "משעמם"? אולי הבעיה בצבעים – הצבעים שאתם בוחרים לעיצוב האתר שלכם עלולים להשפיע רבות על הגולש, גם אם הוא לא תמיד מודע לכך. מומלץ לבחור לא יותר משלושה צבעים אשר יככבו באתר שלכם. אלא יכולים להיות צבעי הלוגו או צבעים ברוח העסק שלכם. לדוגמה, אם יש לכם משרד לעורכי דין, תוכלו לשלב באתר צבעים כמו אפור, לבן ואדום. האדום הוא צבע בולט מאוד, בעוד הלבן והאפור נועדו "להרגיע" אותו וליצור הרמוניה.
  • בלוג באתר תורם לנראותו – אם אין לכם עדיין בלוג באתר, זה הזמן להוסיף אותו. כאשר הגולשים רואים את המילה "בלוג" בסרגל הניווט, הם מתרשמים לטובה. הבלוג הוא דרך טובה ומהירה לקדם את האתר שלכם, לספר מידע לגולשים וליצור אתר עשיר ומגוון בתכנים.
  • להוסיף לחצני מדיה חברתית – אם יצרתם עמוד פייסבוק עסקי אך לא יצרתם עבורו לחצנים באתר, משול הדבר לכך שכאילו לא יצרתם עמוד פייסבוק. לחצן באתר האינטרנט עוזר לקהל הגולשים למצוא אתכם בעמוד הפייסבוק ומגדיל את מספר הכניסות הן לאתר והן לעמוד העסקי.
  • רספונסיביות לנייד – אחד הדברים המשמעותיים שיש לשים אליהם לב הוא התאמת האתר שלכם למסך הקטן של הטלפון. העיצוב שלכם צריך להתאים למסך הקטן כמו גם למסך הגדול, מכיוון שמרבית הגולשים מעדיפים לגלוש מהמכשיר הנייד שלהם מכל מקום ובכל זמן.

לסיכום, ראינו רק כמה מבין הדרכים השונות שנועדו לשפר את מראה האתר שלכם. אם אתם מעוניינים לשדרג את האתר, אך אינכם יודעים איך להתחיל, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים כמו מקדמי האתרים ומעצבי האתרים של סטודיו אספקלריא שיעזרו לכם לבלוט על פני השטח באמצעות אתר מעוצב ואיכותי.

אולי יעניין אותך גם:

קידום אתרים – הקדמה

סיבות לרכוש ידע בעיצוב גרפי

בעיות מרכזיות בתוכן שיכולות לפגוע בקידום האורגני

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט