איך לשלב קמפיין גוגל ממומן עם פעילות קידום אורגני?

איך לשלב קמפיין גוגל ממומן עם פעילות קידום אורגני?

שילוב של קמפיין ממומן עם פעילות אורגנית איכותית, נחשב לדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאות האופטימליות בעבור כל אתר ואתר. אבל איך לעשות זאת נכון, כיצד לבדוק את העלות של כל הקלקה ולמה כל כך חשוב לתת דגש על מילות מפתח שונות בכל מהלך? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי ליהנות משילוב מנצח של פעילות אורגנית וממומנת במנוע החיפוש הפופולרי בעולם.

לבחור את מילות המפתח שכדאי לכם לשים עליהן את הכסף

ממש כמו בכל התחלה של קידום אתרים אורגני, גם כאן חשוב לבצע מחקר מילות מפתח. בעוד שבעבור ביטויים מסוימים יהיה לכם שווה להשקיע את הסכום המבוקש בעבור כל הקלקה בקמפיין ממומן בגוגל, בחלק מהמקרים תראו שדווקא פעילות קידום אורגני תעשה את העבודה. לכן, שווה לעשות מחקר מילות מפתח איכותי ולראות כמה יעלה לכם להגיע לתוצאות המבוקשות באופן טבעי ובאילו מקרים יהיה שווה לכם להשקיע בקמפיין PPC איכותי.

לנצל את הקידום הממומן למאמצים האורגניים

בכדי לנצל באופן חכם את הקידום הממומן גם לתהליכים האורגנים, שווה לשים לב לשיפור מספר האנשים שיבקרו באתר שלכם. למעשה, במידה וניתן יהיה לעלות את אחוזי ההקלקה ואת זמן השהייה של הלקוחות שלכם באתר, גם המיקום בתוצאות האורגניות ישודרגו בהתאם. שימו לב רק לכך שאחוזי נטישה גבוהים עלולים לפגוע דווקא במאמץ ולכן שווה לשים לב לעמוד שאליו את מפנים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

איך לשלב קמפיין גוגל ממומן עם פעילות קידום אורגני?

להשתלט על מרבית תוצאות החיפוש

שילוב חכם בין קידום אתרים אורגני לבין קידום אתרים ממומן יכול לאפשר לכם להשתלט על מרבית תוצאות החיפוש. למעשה, על ידי הקפדה על האספקט העירוני בקמפיין הממומן וניצול הקידום הלוקלי באופן חכם, ניתן להגיע לכמה תוצאות לאותו האתר בעמוד הראשון בגוגל. במצב שכזה, נוכל לצפות לעלייה במספר המבקרים באתר.

לבצע בקרה מתאימה

בשביל שתוכלו לראות מהו ה-ROI  שלכם בעבור כל הקלקה ותבינו כיצד לשלב באופן חכם את המאמצים האורגניים והממומנים שלכם, שווה לנבור בגוגל אנליטקס. כדאי גם להגדיר באופן פשוט כיצד לחשב כל המרה ולבצע פילטור בין הקהל שלכם. נסו לשים לב מהו מקור התנועה ומהם המאפיינים שלו, כך שתוכלו לבודד את התוצאות של הקידום הממומן ואת התוצאות של הקידום האורגני.

להשתמש ביכולות הרימרקטינג להשלמת הפעילות אורגנית

אם כבר הזכרנו את החשיבות של הבקרה, שווה להזכיר גם את האפשרות להשלים את התהליך האורגני ברימרקטינג מוצלח. באופן זה, ניתן לצבוע את הקהל שהגיע אליכם באופן טבעי על ידי חיפוש בגוגל ולבצע שיווק מחדש בעזרת שפע הכלים שגוגל מציעה לכם. עניין זה הוא קריטי באתרי אי קומרס וחלק אינטגרלי מהיכולת לשלב בין שני סוגי הקמפיינים האלו בכדי לראות המרות של ממש.

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט