התקשרו: 050-8690944

פרסום בגוגל: כל היתרונות

מנועי חיפוש

לאורך כל השנים שבהן האינטרנט קיים אפשר לסקור את הטכנולוגיות שהתפתחו בו במנועי החיפוש ובאתרים ואת השיטות להשתמש בהן לטובת הגולשים ובעלי העסקים, ולהגיע למסקנה שבסופו של גבר גוגל מנצח את כל השיטות ואת כל הפרסומים. הפרסומות השתנו והחליפו צורה כל כך הרבה פעמים, וצריך להבין למה אנשי מקצוע ימליצו תמיד לבעלי עסקים להשקי ישירות בפרסום בגוגל, במקום לנצל דרכים אחרות שיניבו אמנם תוצאות, אבל לא כמו פרסום בגוגל. השורה התחתונה כאן נאמרת ראשונה ואחר כך יבואו שאר ההסברים – הפרסום בגוגל עובד תמיד, הוא מדויק וממוקד והוא מתקשר תמיד ללקוחות שלכם בוודאות ובפילוח הכי נכון שיש, אם עובדים עם מקדם אתרים ומשווק נכונים.

מהו הבסיס לפרסום באינטרנט, למעשה?

כל פרסום באינטרנט נשען על שני עקרונות בסיסיים – שיתוף ומימון. שיתוף נעשה בצורה וולונטרית וויראלית, כאשר התוכן שלכם מוצא חן בעיני הלקוחות והגולשים כל כך שהם רואים בו ערך מוסף שמעבירים הלאה. זה יכול להיות תוכן כתוב או מצולם וזה יכול להופיע בכל פלטפורמה ולהיות משוקלל בשיקולי החישוב האלגוריתמי של גוגל כאשר הוא בא לדרג אתכם ואת החשיבות של הנוכחות שלכם במנועי החיפוש. זו הסיבה שבגללה אנשי מקצוע עמלים כל כך להפיק תוכן איכותי ומבקשים מכם להשתדל להפיץ ולכתוב תוכן איכותי כזה בעצמכם.

כיצד תוכן מפרסם אתכם ויוצר נוכחות לפרסום?

כל יצירת קשר עם התוכן שלכם נקרא אינג'ייג'מנט והוא מקדם אתכם בתוצאות החיפוש ויוצר לכם מוניטין דיגיטליים חיוביים. זהו פרסום מסוג איטי, ממושך, שנוצר על ידי בניית המיתוג שלכם ויוצר סביבכם מעטפת רצינית ואיכותית. כשתפרסמו בצורה נוספת, מימון מודעות ועוד, זה כבר יהיה על הבסיס המוצק הזה וייראה רציני. לקוחות שייכנסו למודעות שלכם בכל אתר שהוא ויחפשו אתכם כבר יבינו שאתם נחשבים לעסק יציב ואיתן. לאחר שהבנתם את חשיבות הנוכחות והאיכותית שלכם שלוקח זמן לבנות אותה, נעבור להסבר על פרסום בגוגל כדי להבין מה עוד אפשר לעשות, במיוחד אם אתם עסק שלא צריך ולא רוצה להפיק תוכן רב וטרי בתדירות גבוהה. הרי זה לא בהכרח מתאים לכל אחד.

פרסום בגוגל

נוכחות על ידי פרסום

פרסום הוא הבסיס לכל נוכחות בגוגל ובמנועי החיפוש בכלל. פרסום יכול להתבצע במדיה החברתית כמו פרסום באינסטגרם, טוויטר ופייסבוק ויכול להתבצע באתרים שונים כמו מודעות קופצות, באנרים ועוד. הפרסום הכי יעיל והכי ממוקד שאנחנו מכירים היום הוא פרסום בגוגל ועליו צריך להסביר לכל מי שמתלבט אם לפרסם ישירות באתרים שהוא מכיר וגולש בהם, לעומת פרסום בגוגל שהוא מנוע חיפוש שהוא אינו מבין. יש לדעת כי מה שרואה בעל עסק אינו מה שרואה לקוח. אלא אם כן ביצעתם תחקיר משלכם אתם יכולים לדעת שהפרסום בגוגל עובד רק אם מקליקים על המודעה שלכם, וזה מה שבדרך כלל מציעים. יש כמה דרכים לפרסם בגוגל ואחת מהן היא לפרסם את המודעה לפי פילוח מדויק של חיפושים של לקוחות באינטרנט אחר עסק ושירותים כמו שלכם. במקרה כזה, השם שלכם יכול להופיע ברשימת תוצאות החיפוש בתוצאות הראשונות כפרסום ממומן, או בצד, כמודעות נלוות לתוצאות החיפוש בצורת מודעות. כל הקלקה על המודעה שלכם שמנוסחת נכון ולפי כל הכללים תניב לכם לקוח פוטנציאלי.

גוגל ממוקד מאוד

היתרון של גוגל הוא אם כן המיקוד שלו כך שהמודעות שלכם מופיעות רק לאנשים שמחפשים את המוצרים והשירותים שלכם וכשהן מופיעות בכל מקום אפשרי יש הרבה יורת סיכוי שייכנסו לפרסום שלכם מאשר אלה שיראו אותו סתם כך בתוצאות החיפוש האורגניות. המפרסם שמכם עושה את עבודת התחקיר שלו כדי לוודא שהמודעה תעלה רק בזמן הקלדת מילות המפתח המדויקות ובכך מגדילה את החשיפה הנכונה שלכם תמורת התשלום. זוהי החשיפה הכי מדויקת שיש והכי ממוקדת, לפי נתוני קהל מטרה ויעד שרצויים לכם.

יתרונות נוספים שאפשר לקבל מפרסום בגוגל

אם אתם עסק שאין לו צורך או עניין באתר, דף נחיתה פשוט יעשה את העבודה ויניב לכם תוצאות מעולות בזכות הפרסום בגוגל. גם זה לא תמיד נחוץ אלא רק המודעה עצמה. זה מצוין למי שרק משיק את העסק שלו ורוצה לקוחות עוד לפני שהאתר בנוי או צבר נוכחות ועניין, וזה נפלא להשקות מוצרים ושירותים וקמפיינים ממוקדים שלא צריך להשקיע בהם דבר מלבד המחיר של המודעות בגוגל. פרסום בגוגל הוא מידי וללא השקעה רבה בתוכן מיותר. יתרה מזאת, בעלי מקצוע כמו עורכי דין, למשל, מוגבלים על ידי תקנות אתיקה באפשרויות הפרסום שלהם אבל פרסום באינטרנט הוא כן כלי העומד לרשותם, ולכן הבחירה לפרסם בגוגל וקידום אתרים עבור עורכי דין הוא רלוונטי ומשתלם.

השאר תגובה