5 דרכים אפקטיביות להזרמת תנועה לאתר

5 דרכים אפקטיביות להזרמת תנועה לאתר

המאמר הבא מיועד לבעלי אתרים. כל הכבוד לכם, השקעתם ובניתם אתר מפוצץ עם גרפיקה מקצועית ותוכן מדהים, עכשיו כל מה שנותר הוא שמישהו גם יבוא לבקר… אם לקוחות פוטנציאלים לא יראו את האתר, מה שווה כל העבודה שעשית על האתר? איך מביאים גולשים לאתר שלכם בצורה יעילה ובעלות נמוכה? הנה 5 טיפים יצירתיים שאתם חייבים להכיר כדי להביא גולשים לאתר שלכם:

  1. התחילו לבנות רשימת דיוור ושלחו אימייל באופן תדיר. רשימת התפוצה שלכם צריכה לכלול לקוחות פוטנציאלים או לקוחות מתעניינים בתחום שבו אתם מתעסקים. נסו לשלוח להם תוכן מעניין שיתן להם ערך. נסו לחשוב מה יעניין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם לדעת? אולי הדרכה כלשהי על נושא טכני? אולי משהו שמשתלב עם אירוע חדשותי? אולי סקירת שוק של הסוגים השונים של המוצרים בשוק שלכם? השקיעו בדיוור איכותי ובנו לאט לאט רשימת תפוצה איכותית. זה ישתלם לכם בסופו של דבר ותוכלו להפנות לקוחות פוטנציאלים מהדוא"ל אל האתר. אלו יהיו גולשים שכבר קצת 'חמים' על הנושא ולכן זו גם נחשבת לתנועת גולשים מאוד איכותית.
  2. היו פעילים ברשתות חברתיות. צרו דפים עסקיים ברשתות החברתיות המובילות ונצלו את כל האפשרויות העומדות לפניכם שם. בפייסבוק למשל, ניתן מאד בקלות לפתוח קבוצה בנוסף לדף של העסק. הקבוצה מאפשרת לכם להגיע במגע עם אנשים שמתעניינים בנושא שקשור לעסק שלכם. כיתבו תוכן באופן תדיר והגיבו לשאלות של גולשים. שלבו קישורים לדפים רלוונטים באתר שלכם. אתם תופתעו לגלות שפוסטים שכתבתם לפני שנתיים עדיין מהווים מקור לגולשים למצוא את האתר שלכם. שווה להשקיע בתוכן ברשתות החברתיות מכחוון שהוא נשאר שם ומזרים אליכם גולשים. תוכן ברשתות חברתיות לא מצריך מכם אכסנה או עלות רישום דומיין, נצלו זאת!
  3. בלוג כבר יש לכם? אם לא אז דאגו לפתוח אחד. בלוג יאפשר לכם לתת ללקוחות פוטנציאלים מקום לקבל מידע על תחום הפעליות של העסק או השוק בו הוא פועל. הבלוג יאפשר לכם להופיע בכל מיני חיפושים שאנשים עושים גם אם אינם בדיוק ממוקדים למוצר המדוייק שאתם מוכרים. זה נקרא 'חיפושי זנב ארוך' (long tail search). נניח שאתם מוכרים מוצרי מזון אורגני. בבלוג תוכלו לכתוב על מגוון נושאים שיעניינו לקוחות פוטנציאלים של מזון אורגני. הם יגיעו אל הבלוג שלכם (ומשם לאתר) גם אם חיפשו לדוגמא: 'מוצרי בריאות' או 'דיאטה טבעית' או 'מזון בריא' למשל. כל אלו אינם חיפושים ישירים של המוצר שלכם, אבל יוכלו לקבל מענה בבלוג ומשם להפנות אל האתר וליצור מכירה.
  4. צרו שיתופי פעולה עם עסקים אחרים שאינם מתחרים שלכם כמובן ועזרו האחד לשני. אם ישמתם את הסעיף הקודם (אני מקווה שכן) וכבר יש לכם בלוג באוויר, אחת הדרכים לקדם אותו ואת האתר שלכם הלאה היא לשתף 'פוסט אורח'. נניח שאני עסק לאיפור לחתונות ואני משתף פעולה עם צלם חתונות. נוכל למשל ליצור באתר שלו פוסט שנכתב על ידי שעוסק באיפור וצילום, איך איפור מתקבל בתמונות ומהם הדגשים בעניין. הפוסט כמובן יקשר לאתר האיפור שלי. בתמורה, הצלם יכתוב פוסט על צילום חתונה ואיך לבחור צלם. זה ישרת את הלקוחות שלי שמתכננים חתונה ויזרים גולשים לאתר של הצלם. חשוב לעשות את שיתופי הפעולה הללו עם בעלי מקצוע שאתם סומכים עליהם. לשתף פוסט זה כאילו להכניס מישהו אליכם הביתה בזמן שאתם בחופשה, צריך שיהיה אמון (-;
  5. נצלו כל מיני הזדמנויות שיש לכם להזרים תנועה לאתר שלכם. למה אני מתכוון? בואו נניח שאתם שולחים חשבוניות ממוחשבות, הכניסו בהן פרסום קטן עם קישור לעמוד הרלוונטי באתר שלכם. נצלו את אישור החתימה הדיגיטלית במייל שלכם (אפילו הפרטי) לשלוח לקוחות פוטנציאלים לאתר. שלבו את הקישור בפרסומת עם מלל וגרפיקה. אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים, תוכלו לתת איזכור לאתר שלכם על האריזה או על המוצר עצמו, אפילו כ- QR-CODE. מי שרכש מכם כבר מוצר, או מי שנמצא איתכם בקשר של אימייל אולי מתעניין בעוד מוצרים או שירותים שאתם מספקים. כל האמצעים הללו הם קלים לישום והם כמעט ללא עלות מצידכם. נצלו אותם ונסו לגלות עוד אמצעים 'חינמיים' כאלו בסביבתכם.

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט