התקשרו: 050-8690944

איזה מידע לומדים על הלקוחות באמצעות מועדון צרכנות

מועדון לקוחות

מועדון צרכנות מאפשר לכל בית עסק ללמוד על הלקוחות שלו בצורה הטובה והמדויקת ביותר. אומנם חשוב כמובן להשקיע במועדון הצרכנות, לייצר תשתית יציבה וברורה לצד תכנית עסקית מפורטת ומחושבת, לצורך יצירת מועדון לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. הקמה של מועדון לקוחות עלולה לקחת זמן, היות ויש צורך בחשיבה מעמיקה, ידע מקצועי ומומחיות לצורך הגעה אל היעד הנכסף. באמצעות הקמת מועדון לקוחות איכותי ומוצלח, ניתן ללמוד את כל הצרכים והרצונות של הלקוח, ובכך לספק לו את הסחורה וליהנות מרווחים גבוהים יותר ומימוש משמעותי יותר מהפוטנציאל של העסק. כמובן שלכל בית עסק יש מבחר גדול של לקוחות שונים, כאשר כל לקוח הוא עולם במלואו, השונה לחלוטין מכל לקוח אחר. אך ניתן לחלק את הלקוחות לקבוצות המאפיינות את התכונות העיקריות שלהם, בהתאם להעדפת הקניות שלהם. בנוסף, ניתן לחלק את הלקוחות לתתי קבוצות נוספים בהתאם לאזור המגורים שלהם, העדפה למותג מסוים, תדירות קניות שתעיד על לקוח נאמן או לקוח נוטש וכדומה.

מועדון צרכנות – הדרך האולטימטיבית להכיר את הלקוחות של העסק

כל בעל עסק היה רוצה להכיר את הלקוחות שלו, להבין מהם הצרכים והרצונות שלהם, ובהתאם לכך לנסות לסייע להם. מועדון צרכנות או מועדון לקוחות הינו הפתרון האידיאלי לכך. כל לקוח שמצטרף מרצונו החופשי למועדון צרכנות, צריך למלא טופס של פרטים אישיים. ניתן לשאול את הלקוח שאלות שונות, שיסייעו לבעל העסק להבין מול מי הוא עומד. אף לקוח לא יהסס לציין את תאריך הלידה שלו (מתוך ידיעה שיקבל הטבת יום הולדת מהעסק), מקום המגורים, כתובת אלקטרונית ומספר טלפון. בצורה כזו, בעל העסק יכול לתקשר עם הלקוח, לשלוח לו ניוזלטרים וסמסים פרסומיים ולמעשה לבצע שיווק וקידום מכירות ממוקד יותר.

בכל פעם שהלקוח מבצע רכישה, הדבר נקלט בכרטיס האישי שלו – בצורה כזו ניתן ללמוד על התדירות שבה הלקוח מבצע קניות, המיקום שבו הוא בוחר לבצע קניות (במידה וקיימים מספר סניפים), העדפות הקנייה שלו (למשל במותג של בגדי ספורט – האם יש העדפה למותג מסוים, גופיות או חולצות טי וכדומה).

 

השאר תגובה