מועדון לקוחות

איזה מידע לומדים על הלקוחות באמצעות מועדון צרכנות

מועדון צרכנות מאפשר לכל בית עסק ללמוד על הלקוחות שלו בצורה הטובה והמדויקת ביותר. אומנם חשוב כמובן להשקיע במועדון הצרכנות, לייצר תשתית יציבה וברורה לצד תכנית עסקית מפורטת ומחושבת, לצורך יצירת מועדון לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. הקמה של מועדון לקוחות עלולה לקחת זמן, היות ויש צורך בחשיבה מעמיקה, ידע מקצועי ומומחיות לצורך הגעה אל היעד הנכסף. באמצעות הקמת מועדון לקוחות איכותי ומוצלח, ניתן ללמוד את כל הצרכים והרצונות של הלקוח, ובכך לספק לו את הסחורה וליהנות מרווחים גבוהים יותר ומימוש משמעותי יותר מהפוטנציאל של העסק. כמובן שלכל בית עסק יש מבחר גדול של לקוחות שונים, כאשר כל לקוח הוא עולם במלואו, השונה לחלוטין מכל לקוח אחר. אך ניתן לחלק את הלקוחות לקבוצות המאפיינות את התכונות העיקריות שלהם, בהתאם להעדפת הקניות שלהם. בנוסף, ניתן לחלק את הלקוחות לתתי קבוצות נוספים בהתאם לאזור המגורים שלהם, העדפה למותג מסוים, תדירות קניות שתעיד על לקוח נאמן או לקוח נוטש וכדומה.

מועדון צרכנות – הדרך האולטימטיבית להכיר את הלקוחות של העסק

כל בעל עסק היה רוצה להכיר את הלקוחות שלו, להבין מהם הצרכים והרצונות שלהם, ובהתאם לכך לנסות לסייע להם. מועדון צרכנות או מועדון לקוחות הינו הפתרון האידיאלי לכך. כל לקוח שמצטרף מרצונו החופשי למועדון צרכנות, צריך למלא טופס של פרטים אישיים. ניתן לשאול את הלקוח שאלות שונות, שיסייעו לבעל העסק להבין מול מי הוא עומד. אף לקוח לא יהסס לציין את תאריך הלידה שלו (מתוך ידיעה שיקבל הטבת יום הולדת מהעסק), מקום המגורים, כתובת אלקטרונית ומספר טלפון. בצורה כזו, בעל העסק יכול לתקשר עם הלקוח, לשלוח לו ניוזלטרים וסמסים פרסומיים ולמעשה לבצע שיווק וקידום מכירות ממוקד יותר.

רוצה לקבל יותר כניסות, פניות והכנסה מהאתר?

ניתן לחייג למספר 052-9787215 או למלא את הטופס:

בכל פעם שהלקוח מבצע רכישה, הדבר נקלט בכרטיס האישי שלו – בצורה כזו ניתן ללמוד על התדירות שבה הלקוח מבצע קניות, המיקום שבו הוא בוחר לבצע קניות (במידה וקיימים מספר סניפים), העדפות הקנייה שלו (למשל במותג של בגדי ספורט – האם יש העדפה למותג מסוים, גופיות או חולצות טי וכדומה).

 

SEOMonster

אנחנו SEO Monster!
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
SEOMonster

שתף פוסט זה:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
סגירת תפריט
Call Now Button052-9787215