בניית אתרים לעסקים - כל עסק והאתר שמתאים לו. על ההבדלים שאתם צריכים להכיר לפני שאתם בונים אתר

בניית אתרים לעסקים – כך תדע לבחור את סוג האתר שמתאים לעסק שלך

איזה סוג אתר נכון לעסק שלך? בניית אתרים לעסקים לפי אפיון אתר

לא כל אתר מתאים לכל עסק, ובניית אתרים לעסקים צריכה להיעשות בהתאמה לאופי העסק, השירותים שהוא מעניק, מאפייניו השונים והמטרות שלשמן מוקם האתר ממש ככפפה ליד. לא כולם יודעים זאת, אך אתרי אינטרנט שונים משרתים מטרות שונות, ומה שמתאים לחנות מסחר אינו מתאים למרפאה לטיפולים אסתטיים, ולכן לפני שמתחילים לבנות את האתר חשוב לבצע עבורו אפיון מדוייק ומפורט.

מתחילים באיפיון האתר

על מנת לבצע אפיון לאתר יש צורך להגדיר מספר פרמטרים, שלכל אחד מהם תהיה השפעה על סוג האתר שתבחר לעסק שלך. פספוס אחד מהפרמטרים הבאים, יכול לפגוע בביצועי האתר והשגת המטרות שלשמן הוא הוקם, ולכן זהו שלב שאסור לפסוח עליו.

 

  • המטרות שהאתר נועד לשרת- החל מבניית תדמית, דרך שיווק מוצרים ועד למכירה מקוונת.
  • קהל היעד של האתר- האם זהו קהל לקוחות קיים, מתעניינים חדשים, גולשים שמעוניינים להגיע אליהם באמצעות שיווק אגרסיבי וכדו'. כמו כן, יש להגדיר את פלח האוכלוסיה אליו האתר אמור לפנות, אימהות, בני נוער, זוגות צעירים וכו'.
  • עיצוב האתר- עיצוב ובניית אתרים לעסקים כוללים את הטרנדים העיצוביים המקובלים ברוח התקופה יחד עם טעמם האישי של המעצב ובעל האתר, אך באופן ניכר מושפע בעיקר מחוויית המשתמש אותה תרצה לייצר עבור הגולשים תוך שמירה על מיתוג העסק באתר באופן עקבי.
  • פונקציונליות האתר- יש לאפיין את סוג המערכת בה ייבנה האתר, לבחון למי תהיה גישה לניהול שוטף של האתר ולבנות אופטימיזציה למנועי החיפוש.
  • שיווק האתר- באפיון האתר יש לקחת בחשבון את דרכי השיווק שתרצה לנקוט בתום בנייתו. חברה שמתמחה בבניית אתרים לעסקים תדע להציע לך את הדרכים שנכונות לך לשיווק בהתאם לסוג האתר שתבנה.

בתום אפיון האתר ניתן לקבל החלטה באשר לסוג האתר שמתאים לך.

אתר תדמית

אתר מסוג זה מתאים למגוון עסקים וחברות, בעיקר לעסקים קטנים ולבעלי מקצועות חופשיים: רואי חשבון, עורכי דין, מטפלים וקואוצ'רים, מעצבי פנים, סוכני ביטוח, רופאים ומרפאות ועוד. אתר תדמית מתאפיין בניראות ברמה גבוהה ומכיל תוכן אודות העסק ושירותיו. מטרתו לתת מידע רב ככל האפשר ללקוחות פוטנציאליים ולמתעניינים, והוא מהווה מעין כרטיס ביקור של העסק.

אתר קטלוג

אתר מסוג זה יכול לשמש סוכנים, שמגיעים אל לקוחות פוטנציאליים ומעוניינים להציג את שירותי ומוצרי העסק שהם מייצגים במטרה ליצור שיתופי פעולה ולהגדיל את המחזור העסקי של העסק. צלמים, אנשי נדל"ן, מתווכים, אומנים, יבואנים ועוד יכולים למצוא באתר קטלוג ערך מוסף משמעותי לעסק, ודרך נפלאה להציג את העסק בצורה מתקדמת וחדשנית. הדגש באתר קטלוג הוא על איכות התמונות כמובן, כי אין טוב ממראה עיניים. תמונות איכותיות ניתן לרכוש בעזרת מאגר תמונות איכותי ברשת – יש מלא כאלה.

אתר מכירות

כל סוחר וקמעונאי רוצים להגדיל את המכירות של העסק ואת המחזור העסקי, אך ללא אתר מקוון, הדרך היחידה להתפרס גיאוגרפית הוא פתיחת סניפים רבים ככל האפשר. אתר מכירות מאפשר לסוחר לבצע עסקאות מקוונות, ולהחזיק את הסחורה בחנות המפעל או במחסן, ממנו הוא מייצא אותה לקהל הלקוחות שלו, שיכול להימצא בכל מקום ברחבי הגלובוס. חנויות אינטרנטיות הופכות ליותר ויותר פופולריות, ואינספור משתמשים מעדיפים כיום לבצע רכישות מקוונות במקום להניע את הרכב ולקטט רגליים, כשהרבה יותר קל לבצע חיפוש והשוואת מחירים מהנייד. באתר מכירות חשוב לוודא שהתמצאות הגולש באתר קלה ופשוטה, שיש כמה שיותר מידע על כל פריט ומוצר, כולל תמונות, מידות, גדלים, צבעים, מלאי קיים, רשימת המתנה וכדו', וכמובן לוודא שתהליך הרכישה פשוט ומאובטח ברמה הגבוהה ביותר.

אתר אינדקס

פורטלים הם מיזמים אינטרנטיים, שמטרתם לרכז שירותים/ עסקים/ מוצרים, שמשתייכים לנישה מסויימת. בין אם הם מרכזים מקומות בילוי, אנשי מקצוע, צילום או רפואה, אלו אתרים שנועדו להכיל מידע רב, וחשוב לבנות אותם במערכת קלה לתפעול, מאחר והמידע בפורטלים משתנה ומתעדכן באופן תדיר.

SEOMonster

אנחנו SEO Monster!
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
SEOMonster

שתף פוסט זה:

סגירת תפריט