אימייל מרקטינג הוא שליחת מסרים במייל למועדון או קהילה מסוימת שיצרנו. עושים את זה מתוך פלטפורמה כמו רב-מסר או מייל-צ'ימפ וזה מעולה לעבודה על הלקוחות הקיימים – לגרום להם לבצע רכישות נוספות ו/או להפוך אותם לשגרירים של המותג. אפשר לייצר חשיפה של מוצרים חדשים, לייצר טראפיק לאתר לצד פעולות נוספות כמו קידום אורגני, לקדם מכירות באמצעות מבצעים שונים, לחשוף את המועדון לאירועים שעתידים לקרות ועוד.
איך אוספים כתובות מייל לאימייל מרקטינג?
את כתובת המייל אפשר לאסוף באמצעות קמפיינים שיווקיים ברשתות, דוגמא לקמפיין כזה יכול להיות "רשמו לנו את כתובת המייל שלכם ומיד תקבלו את הסרטון הסודי שאף אחד לא רוצה שתגלו". אפשר להוסיף טופס באתר האינטרנט לאיסוף כתבות מייל וכדאי להוסיף סיבה טובה למה להירשם אליו.
אם העסק נמצא במקום פיזי כמו חנות בקניון למשל אז כדאי מאוד ליצור מועדון לקוחות. אפשר פשוט לתת ללקוחות לרשום על דף שמיועד לזה ולאחר מכן להזין או טיפה יותר מתוחכם לתת להם להזין ישירות דרך טאבלט שנמצא בחנות או לסרוק קוד QR.
8 הטיפים שלי לאימייל מרקטינג
- חשוב מאוד לעשות סגמנטציה לקהל! אל תשלחו לכולם את אותם המסרים! אם אתה בעל חנות למוצרי חיות מאוד חשוב לדעת אם למשתמש שאתה שולח מסר יש חתול או כלב ולפי זה לשלוח את המסר הנכון עבורו.
- פנו בלשון זכר או נקבה – זה עוד טיפה עבודה גם באיסוף המיילים שצריך לדעת מי זכר ומי נקבה וגם בכתיבת המייל עצמו אבל זה שווה את זה בשביל לייצר מייל שנשמע אישי יותר והסיכוי שיפתחו את המייל גדל.
- באיסוף כתובת המייל תבקשו כמה שפחות פרטים! כאשר מבקשי יותר פרטים בהכרח מאבדים לידים שהיינו יכולים לקבל – לכן בקשו רק מה שצריך.
- שימוש בתמונות מושכות, תמונה אחת שווה אלף מילים – מאגרי תמונות מומלצים.
- הציעו הצעה מסקרנת, מושכת ומעניינת כמו סרטון או מדריך להורדה וכך תגדילו את כמות הכתובות שתקבלו. תוכלו לקרוא גם באותו נושא את הכתבה שלנו: כיצד סרטונים יכולים לשפר את אחוז הפניות שלך באתר?
- לקוחות מאוד מעריכים שיודעים לחזות מה הם רוצים – לדוגמא בעונת הקיץ כשיש פרעושים נדע לשלוח להם הצעה מצויינת לתכשיר מצויין – והם יעריכו את זה שידענו לחזות שזה מה שהם צריכים עכשיו, ויפתחו תחושה חיובית כלפי המיילים והמותג.
- המיילים הראשוניים חייבים להיות לא פחות מפצצה! אם המייל הראשון והשני לא טובים אין סיכוי שהם יפתחו את השלישי. בקישור הזה תוכלו לקרוא כמה טיפים לכותב המתחיל
- רשמו נושא קצר עם 10 מילים מקסימום – שרלוונטי למייל ומסקרן ככל האפשר.
- חלק מהפלטפורמות למייל מרקטינג מציגות אנליטיקות שאפשר לראות בהן כמה לא פתחו את המייל. זה יכול לקרות משתי סיבות : הסיבה הראשונה נקראת "soft bounce rate" – זה יכול לקרות בגלל תקלה טכנית אצל המשתמש או שפשוט נגמר לו המקום בתיבה. והסיבה השניה נקראת "hard bounce rate" – יכול לקרות בגלל שחסמו אותנו או לא נתנו לנו מראש כתובת נכונה. שני המדדים האלה חשובים מאוד, תמיד צריך לבחון אותם ולפעול לפיהם.
שמחתי לעזור ולחלוק מהידע שיש לנו ב10boost ,
לשאלות והתייעצות תוכלו לפנות אלי ישירות דרך האתר,
ירדן מ"תן-בוסט" שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.
קראו גם את הכתבה שלנו בנושא: שיווק ברשת חברתית – למה חשוב להשקיע בכך?
מאחורי השם המפוצץ עומדים 4 חבר'ה צעירים, שכל היום יושבים על המחשב ועוזרים לעשרות עסקים בתחומים שונים לקבל יותר תוצאות מהאינטרנט, ובשורה התחתונה להגדיל להם את הרווחים. בראש החברה עומד דניאל זריהן, מקדם אתרים ותיק (משנת 2009) ואחד המקדמים המוערכים בישראל.
- הקשר של bounce rate לקידום אורגני - ספטמבר 27, 2023
- בניית מותג חזק בתהליך מסודר ולא מהיר - ספטמבר 27, 2023
- היסודות של קורס בניית אתרים - ספטמבר 11, 2023